Vila Orhideea din Paltinis grade grade grade

Paltinis, str. Zona Platos, nr. 21  
Nota 9.46 / 16 recenzii 10 - Excelent !
Cosmin din Navodari

Niste proprietari extraordinari. Super draguti. Nu zic niciodata NU sau Nu se poate. Au tot ce le trebuie. Foarte ospitalieri. Niste profesionisti. Fac mai mult decat este necer si sunt platiti. Niste oameni minunati. Recomand cu mare caldura tuturor. De la 1 la 10 acord nota 20! Bravo domnilor. Tineti tot asa!

​Capacitate: 20 adulți în 8 spații de cazare
Situata la intrarea in statiunea Paltinis km 5 + 100m pe partea stanga a drumului judetean 106A, la aproximativ 200m de partia Arena Platos, Vila Orhideea va asteapta sa petreceti un sejur de neuitat in mijlocul naturii, departe de rutina si stresul cotidian.

Unitatea dispune de o capacitate de cazare de 16 locuri in 7 camere (6 camere duble matrimoniale si un apartament). Fiecare spatiu de cazare (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Roman
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.