Pensiunea Octavian din Padina Pestera

Padina Pestera, str. Padina Pestera, nr. 10  
Nota 9.02 / 8 recenzii 10 - Excelent !
Maria Cristina din Răzvad

A fost un sejur minunat. Locatia este foarte curata, mancarea gustoasa si personalul foarte atent la necesitatile clientilor.

​Capacitate: 42 adulți în 19 spații de cazare
Pensiunea este situata in zona Padina-Pestera,vis a vis de Hotelul Pestera,in apropierea telecabinei si a Manastirii Ialomicioara.
Locatia are 17 camere duble,cu pat matrimonial si 2 apartamente,repartizate pe trei etaje.Camerele au baie proprie si balcon.
La parterul pensiunii este restaurant,cu o capacitate de aproximativ 50 persoane si o terasa in aer liber.
Drumul de acces este dinspre Sinaia,pe (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check foișor în curte
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check teren de sport
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Radulescu Ioana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.