adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Belvedere din Padina Pestera

statiune Padina Pestera , Padina Pestera, nr. fn  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Grup

Recenziile cabanei Belvedere din Padina Pestera


   Cristian A. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 04.08.2016 - 09.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apreciez promtitudinea de care domnul cabanier Florin, a dat dovada,reusind sa imbine diplomatia si harnicia in cel mai placut mod pe care o poate face un cabanier. Felicitari domnului cabanier Florin!
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri si va mai asteptam si cu alte ocazii !
   Iulia din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 13.06.2015 - 15.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cabana are o pozitie excelenta, are bucatarie echipata, baie in fiecare camera, o terasa afara cu o panorama foarte frumoasa.
   Alexandru din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 01.09.2014 - 03.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Loc de luat masa foarte spatios. Se pot organiza excelente petreceri in familie. Terasa spectaculoasa.
Răspunsul unității:
Multumim pantru aprecieri si va mai asteptam cu drag si altadata!
   Ionut M. din Bucuresti
nota: 3
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 30.07.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Am completat si am parcurs toti pasii ceruti de aplicatie dar in final nu am primit nici un raspuns.
Mai tebuie lucrat din acest lunct de vedere la partea de rezervare.
Daca nici nu am putut sa fac rezervare de ce sunt intrebat de personalul unitatii ???
Răspunsul unității:
Ne pare rau ca nu am reusit in timp util sa va raspundem solicitarii dvs, dar pe site exista si un numar de telefon la care ne puteti apela pe viitor, daca doriti sa ajungeti la noi. Va multumim!
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,