adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa de vacanță Constantin din Orsova

Orsova , str. Greatca, nr. 34  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei de vacanță Constantin din Orsova


   Andreia D. din Brasov
nota: 5.5
schedule sejur: 07.08.2015 - 08.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona superba. Camerele, baile si cladirile de buna calitate, s-a investit mult si in lucruri bune, inca se construieste. Am inchiriat tot complexul. Oamenii foarte deschisi si serviabili. Parerea mea este ca propeietarii sunt inca la inceput, cand vor termina constructia si vor angaja personal la curatenie va fii un loc extraordinar in care sa stai cat vrei!
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia lasa de dorit, ar trebui 3-4 lucratori care sa faca curat si sa schimbe cearceafurile. Sunt 2 cladiri: cu un grup mic, daca esti cazat in cladirea fara acces la Dunare - e incomod sa iesi la ponton. In aceeasi cladire trebuie facut ceva cu apa. Daca folosesti baia de la etajul 1, nu mai ai apa in baia de la mansarda. Frigiderul din cladirea cu acces la ponton trebuie schimbat cu unul mai mare. Leaganul de pe ponton are nevoie de putina atentie - perna e mai mica decat leaganul.
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,