adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Crina din Oncești

Oncești , str. Principala, nr. 267 (la aprox. 8.0 km de centrul loc. Bârsana)  
​Capacitate: 12 adulți în 6 spații de cazare.
Pensiunea dispune de 6 camere prntru cazare cu o capacitate de 16 persoane.

Turisti se pot bucura pe timpul ierni de o plimbare cu sania, iar in timpul veri cu caruta. Pentru o buna dispozitie la cerere oferim program muzical cu ceteras din zona.

La masa gazdele va ofera mancare traditionala pregtite din produse ecologice din gospodaria proprie de unde nu o sa lipseasca traditionala horinca (tuica de Maramures).

Ca atractii turistice putem aminti de ruinele cetati din Oncesti, Biserica de la Surdesti - 35 km, Biserica din Budesti unde se afla armura lui Pintea Viteazu, muzeul Pipas de la Tisa - 13 km, statiunea balneoclimaterica din Ocna Sugatag - 13 km, Memorialul Durerii-inchisoarea victimelor comuniste din Sighetul Marmatiei - 12 km, frumoasa manastire de la Barsana - 8 km, cimitirul vesel de la Sapanta - 20 km.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check gratar/barbeque
  • check living

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Maria, Ion
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,