adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Larisa din Ocna Sugatag 3 grade grade grade

comuna Ocna Sugatag , sat Ocna Șugatag, str. Unirii, nr. 73  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Larisa din Ocna Sugatag


   Decebal I. din Bacau
nota: 7
schedule sejur: 17.08.2013 - 20.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea gazdelor, mancarea buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta mare fata de principalele obiective turistice din zona, pensiunea fiind situata la iesirea din Ocna Sugatag; camera in care am fost cazati la parter in corpul a a fost intunecoasa si rece.
   Salajean S. din Satu Mare
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu am fost cazat la aceasta pensiune fiindca nu aveau locuri libere, dar proprietarii pensiunii mi-au lasat o impresie foarte buna, desi nu am vb cu ei decat 5 min.
   Florentin Aurelian P. din Medgidia
nota: 9.7
schedule sejur: 04.08.2012 - 11.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele nefacand altceva decat sa te simti ca in familie (ospitalitatea, curatenia si mancarea fiind mai mult decat ok).
thumb_down
Aprecieri negative:
Este o problema care nu-i priveste pe proprietari, si anume distantele mai mult sau mai putin mari fata de unele obiective turistice, problema ce s-a rezolvat cu brio cu aportul proprietarului pensiunii, d-l Ianos.
Noi am fost un grup care am calatorit cu trenul.
   Alina O. din Aiud
nota: 9.5
schedule sejur: 16.07.2012 - 22.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului, mancare din belsug si foarte buna, camerele curate si confortabile.
CONTACT UNITATE
Viorica Tamas
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,