adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Salina din Ocna Sugatag

comuna Ocna Sugatag , sat Ocna Șugatag, str. Unirii, nr. 5  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Salina din Ocna Sugatag


   Florin Mihail din Galati
nota: 9
schedule sejur: 13.05.2017 - 21.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Piscina cu apa sarata.Am petrecut momente relaxante.Insa ar trebui investit in capacitate prin adaugarea de servicii conexe si refacerea incaperilor goale de la etaj
thumb_down
Aprecieri negative:
Televizor prea mic si incapacitatea de a stapani turistii galagiosi
   Madalina din Vianen Olanda
nota: 4.3
schedule sejur: 13.08.2014 - 20.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal dragut la receptie, intelegator, la rezervare personal dragut si amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Mic dejun putin si de calitate proasta, murdar, personal fara experienta, se fuma puternic in sala de mic dejun, foarte foarte prost
apartamentul 10 foarte cald, paturi necomfortabile, vedere urata afara, nu se putea dormi acolo
   Ion E. din Craiova
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Se poate si mai bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au raspuns la solicitarea de rezervare!!!
   Gavril G. din Floresti-cluj
nota: 8.8
schedule sejur: 23.12.2013 - 27.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Suntem multumiti de conditiile gasite.
Servicii bune personal amabil,camere curate,baia curata cu cabina de dus.Meniul foarte bogat si mult cantitativ(indestulator pt.oricine).
Multumiri din partea noastra pentru hotel salina
thumb_down
Aprecieri negative:
Preturile sunt cam mari fata de numarul de stele.
Apa calda la dusuri si in camere nu era calda numai daca anuntam la receptie.
   Daniel Adrian H. din Satu-mare
nota: 9.7
schedule sejur: 12.07.2013 - 17.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este un loc frumos ,linistit ,apa este foarte buna curatenie exemplara mancarea super cit si personalul foarte amabil
Ne-am simtit foarte bine,loc minunat pt.o vacanta de neuitat.
   Elena din Babiciu,olt
nota: 7.8
schedule sejur: 28.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea este foarte buna, aerul curat si lipsa stresului zilnic sunt o binecuvantare in zona.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multa atentie la meniuri, care nu au fost respectate intocmai si poate mai innoit hotelul putin .
   Dorel din Dej
nota: 5.5
schedule sejur: 29.12.2012 - 30.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bufetul suedez de dimineata in loc de micul dejun cu meniu standard este ok. Piscina Ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut apa calda intre orele 20 si 22.30. Multi paianjeni in baie.
   Adriana D. din Campia Rurzii
nota: 8.7
schedule sejur: 13.09.2011 - 19.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal atent si foarte amabil in special la restaurant, iar mancarea foarte buna si indestulatoare. Apa din piscina curata si calda exact cum este nevoie pentru cei reumatici.
Cu siguranta voi mai profita de ofertele hotelului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din punctul nostru de vedere nu sunt minusuri.
   Bratu P. din Targu-mures
nota: 9
schedule sejur: 23.04.2011 - 26.04.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea a fost foarte buna. Folosec retete si preparate locale ceea ce e foarte bine. Personalul a fost foarte atent si programul de masa si cazare este mai mult decat flexibil. Apa foarte curata in piscina.
   B. din Botiz
nota: 5.5
schedule sejur: 16.01.2011 - 18.01.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea a fost foarte buna si toti erau prietenosi
thumb_down
Aprecieri negative:
Pana ce am primt camera rezervata am primit 3 camere in una inca erau cazati in cealata era foarte frig si pana la urma am astetptat pana ce femeia de serviciu a facut curat sa ne putem caza intr-o camera cu incalzire
   G. din Baia Mare
nota: 10
schedule sejur: 23.05.2010 - 24.05.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cost/conditiile oferite sunt foarte bune
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa sa fie curatata mai des, chiar zilnic daca este posibil (s-au gasit smocuri de par)
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,