adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Iulia din Ocna Sibiului 3 grade grade grade

Ocna Sibiului , str. Minei, nr. 7 (la aprox. 17.6 km de centrul loc. Sibiu)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Casa Iulia din Ocna Sibiului


   Anca V. din Deva
nota: 9.2
schedule sejur: 14.07.2015 - 16.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este f. Aproape de lacurile naturale si aproximativ la 10 min. De strand.
Camerele curate, personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca sugestii:
-amenajarea mai frumoasa a accesului la pensiune
-verificarea functionarii telecomenzilor,(pentru ca a noastra nu functiona) si a jaluzelelor.
Ca minusuri :
-izolatia nu este foarte buna in asa fel incat se aud zgomotele din celelate camere.
-paturile nu foarte confortabile
   Daniel din Timișoara
nota: 6.2
schedule sejur: 05.07.2015 - 11.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Relativ aproape de lacuri
- pret redus comparativ cu celelalte oferte
- loc de luat masa in curtea unitatii
- toate problemele semnalate se pot rezolva cu costuri reduse si un pic de buna-ointa
thumb_down
Aprecieri negative:
Mucegai foarte mult in jurul dusului
- nimeni nu a luat gunoiul sau adus hartie igienica pe perioada sejurului
- prosoapele erau rupte
- lipsa masa in camera (era doar una destul de plouata pe balcon)
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Preturile afisare la data rezervarii nu au corespuns cu realitatea. Am aflat de scumpire cand am vorbit cu administratorul

Nota TURIST INFO: Prețurile sunt listate de catre hotelier, nu de catre portal. Nu acceptați să plătiți un alt tarif față de cel afișat pe site. Renunțați la rezervare dacă hotelierul solicită un alt preț și alegeți o altă unitate de cazare.
   Vasile V. din Huedin
nota: 8.7
schedule sejur: 20.08.2014 - 23.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Sederea a fost placuta ,dar sugeram acces la bucatarie si dotare spatiu de joaca ptr copiii.
CONTACT UNITATE
Rau Razvan
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,