adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Oprisor din Ocna Sibiului

Ocna Sibiului , str. De Jos, nr. 30 (la aprox. 17.6 km de centrul loc. Sibiu)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Oprisor din Ocna Sibiului


   Tunde U. din Targu Mures
nota: 10
schedule sejur: 19.07.2016 - 22.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curte superba. Verdeata,flori...rustic...frumos....
   Maria Carmen din Rasnov
nota: 8.7
schedule sejur: 30.08.2014 - 01.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal de treaba, au raspuns la telefon, am primit ceea ce au spus la telefon, nu am fost deranjati, foarte amabili, curtea superba, cabana frumoasa. noi vom reveni oricand vom avea ocazia.
   Cristina din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 06.08.2014 - 10.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea dispune de o curte imensa, cu verdeata, cu un foisor si cateva banci, unde iti poti petrece relaxant timpul liber. Accesul la strand sau la magazinele din centru este usor, zona este linistita (nefiind pe strada principala, la trafic), parcarea se afla in curte.
Camerele sunt spatioase si destul de racoroase, ferestrele avand si obloane de lemn. Apa calda este in permanenta.
Proprietarii sunt amabili.
thumb_down
Aprecieri negative:
Zgomotul este destul de mare, se aude aproape tot dintr-o camera in alta, iar daca se sta la parter, se aude fiecare pas al celor de la etaj.
Nu se ofera prosoape.
In 5 nopti de cazare nu a venit nimeni in camera pentru a face curat sau a strange gunoiul, s-ar putea sa fie cu autogospodarire.
Răspunsul unității:
Draga doamna Cristina, pentru pretul platit nu se ofera prosoape. Totusi, persoanele care au cerut, au primit. In ce priveste curatenia,daca va amintiti bine, cosurile de gunoi sunt pe hol si sunt golite zilnic...am crezut ca lumea arunca gunoiul la cos nu pe sub pat. In camere intram numai cu acordul turistilor si la cererea acestora, stiti bine ca ei isi incuie camerele cand pleaca la strand. Zgomotul este specific cabanelor din lemn si v-as recomanda vara viitoare sa alegeti pt petrecerea in deplina liniste a concediului dv,unul din hotelurile din zona, la care pt un pret de 4 ori mai mare veti avea satisfactie deplina ...
   Dan S. din Cluj-napoca
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 06.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietar prietenos si ospitalier . Cel putin din exterior arata bine cabana.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am mai fost contactat in urma rezervarii. Cel puțin chiar daca era plina cabana putea sa ma sune sa imi spună. Evident puteam sa sun si eu ca doar am fost informat. Am ajuns acolo si nici nu știa de cazare si ma gândesc ca probabil daca deja era plina cabana nu a verificat pentru a vedea daca mai sunt si alte solicitări .
Răspunsul unității:
Domnule Simon, marturisesc ca am citit mesajul dv de cateva ori pana sa inteleg ce ati vrut sa spuneti . Ca sa fie clar pt o alta ocazie, rezervarile ferme le facem in urma primirii unui avans intr-un cont pe care il comunicam turistilor cand ne spun ca vin precis. Dv nu ati fost probabil hotarat ...
   Ana din Sibiu
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 25.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nici una
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa nu mai fie in circuitul turistic caci habar nu are de turism modern.
Nu are bunavointa a raspunde cel puti la telefon daca ,rezervarea prin e-mail nu e luata in calcul;
Răspunsul unității:
D-na draga va puteti imagina ca si proprietarii de pensiuni mai fac cate o baie in lac ? Ei atunci nu pot raspunde la telefon... Toti turistii din vara asta, si slava domnului au fost, au facut rezervare telefonica. Data viitoare va rog insistati si nu veti regreta...
   Carmen-stefania R. din Brasov
nota: 9.8
schedule sejur: 17.07.2011 - 24.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In general ok, nu avem nimic de comentat, confortul camerelor este pe masura turistilor, personalul amabil si fff de treaba, pretul cazarii avant in vedere si ofertele sunt super, este situat la numai 8 min de punctele de interes ale turistilor.
CONTACT UNITATE
Maria Oprisor
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,