adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Ela din Novaci 3 grade grade grade

Novaci , str. Gilortului, nr. 8 (la aprox. 10.0 km de centrul loc. Pestera Muierilor)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Ela din Novaci


   Ion din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 17.07.2017 - 18.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune foarte cocheta, plina de flori si vegetatie, o curte generoasa unde poti manca afara la mesele frumos asezate sub umbrar, camerele curate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Bucataria de la primul etaj, saracacios utilata, aragazul m-a impresionat neplacut in primul rand pentru ca grila de fonta de deasupra ochiurilor avea un strat gros de grasime arsa.
Baia stramta si cu prosoape care nu mi-au prezentat incredere (aspect vechi si un usor miros neplacut).
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecierea dumneavoastra si va mai asteptam!

Ne bucuram ca per ansamblu ati avut o sedere placuta si ca ati fost incantat de spatiile de cazare si mai ales de curtea noastra.

Dorim sa stiti ca bucataria este destinata doar turistilor, iar dumneavoastra ati sosit la noi intr-o perioada foarte aglomerata. Desi nu este asta o scuza, am neglijat putin acel spatiu pentru a ne ocupa de restul camerelor.

Am remediat problemele sesizate si va multumim ca ne-ati atras atentia.

Increzatori ca veti mai trece pe la noi va transmitem salutari de la Pensiunea Ela Novaci!
   Mihai V. din Ploiesti
nota: 8.3
schedule sejur: 20.04.2017 - 30.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona pitoreasca,aer curat,camere curate etc.....
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu
CONTACT UNITATE
Marcel
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,