adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa de vacanță Motata din Novaci

Novaci , str. Pociovalistea, nr. 109 (la aprox. 10.0 km de centrul loc. Pestera Muierilor)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei de vacanță Motata din Novaci


   Partnoi din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 05.08.2017 - 06.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniștea pe timpul nopții, discretia proprietarilor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui geam la camera de dormit.
Răspunsul unității:
Camera dumneavoastra avea geam,doar ca nu era in exterior,asa este camera aceea.Va mai asteptam pe la noi!
   Elena L. din Braila
nota: 10
schedule sejur: 20.07.2017 - 23.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitate, camere super curate și primitoare. Cu siguranță vom reveni! :)
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic negativ de zis.
Răspunsul unității:
Va așteptăm cu drag!
   Valentin din Fetesti
nota: 9.8
schedule sejur: 25.02.2016 - 28.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari
-ideala pentru grup de doua, trei familii
-locatie excelenta pentru a vizita obiectivele turistice din zona
thumb_down
Aprecieri negative:
Achizitionare telecomenzi tv
Răspunsul unității:
V-am explicat care a fost problema cu telecomenzile,va mai astepatm pe la noi cu drag!
CONTACT UNITATE
Eduard
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,