adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Atlantic A din Neptun

Neptun , str. Plopilor, nr. 5  
​Capacitate: 40 adulți în 19 spații de cazare.
Hostel Atlantic este amplasat in centrul Statiunii Neptun in spatele Oficiului Postal la o distanta fata de centru (km 0) de 20 m si fata de Plaja La Steaguri de 250 m.

Unitatea noastra dispune de receptie proprie la parterul Hostelului Atlantic si va ofera cazare in camere duble fiecare avand baie proprie.

Veti putea aprecia confortul si dotarile (pat matrimonial, tv color, cablu Tv, frigider, apa calda si apa rece permanent) la standarde de calitate.

Pentru confirmarea rezervarii este necesara virarea contravalorii unei nopti de cazare in contul societatii Sc. Alpin G&g Tour S. R. L. , Ro20rncb0117016724890001 deschis la Bcr Mangalia.

Hostelul este conceput ca o locatie potrivita pentru cei care cauta o cazare buna, convenabila in Neptun din punct de vedere al raportului pret/confort.


Va Multumim ca ne-ati ales!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check terasa

Facilități camere:

  • check frigider in camera
  • check camere cu balcon
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Vatavu Mihaela
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,