adaugă o unitate turistică
search
date_range

Garsoniera Rares din Neptun

Neptun , str. Steagurilor, nr. C10  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile garsonierei Rares din Neptun


   Ramona Daniela din Deva
nota: 7.7
schedule sejur: 01.08.2016 - 08.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este amenajat frumos si cu gust ,este dotat cu plita electrica si masina de spalat. Este recomandat pentru familii cu copiii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Para de dus a fost sparta , trebuia inlocuita , am vb cu propietarul dar nu s-a rezolvat. Am gasit in apartament un scaun rupt , daca nu erai atent cu stateai pe el cadeai :P.De schimbat bateriile de la telecomanda .
   Gabriel din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 27.08.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu m-a contactat proprietarul.
   Bogdan D. din Saint Maur
nota: 6.8
schedule sejur: 22.07.2013 - 27.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasament central (100m de km zero). Apartament curat, bine echipat (frigider mare, aer conditionat) si conform pozelor de pe site.
thumb_down
Aprecieri negative:
Apartament situat intr-un bloc vechi din anii 1960-1970, insa curat si intretinut.

Prezenta de caini vagabonzi in zona (e insa valabil si la unele hoteluri). Unele probleme la instalatii (inundatie in baie din cauza etanseitatii defectuoase intre cadita de dus si perete).
   Remus din Bacau
nota: 9.3
schedule sejur: 28.06.2013 - 03.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul arata exact ca in poze, este confortabil, curat, dotat cu frigider, aragaz,cesti, tigai, pahare, ac, boiler pentru apa calda, chiar si un feon. Gazdele sunt serioase, paroliste si punctuale. Noi ne-am simtit bine in acest apartament, este intr-o zona linistita si aparoape de strada principala din Neptun. Recomand.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul minus al acestui apartament este faptul ca la toaleta se ajunge trecand prin dormitor, dar asta nu ne-a deranjat pe noi.
   Cristina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 13.04.2013 - 14.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am primit conditiile de cazare exact ca pe site, nu am avut probleme la gasirea locatiei - este in centrul statiunii Neptun, langa Spring Time.
Noi am venit cu masina pe la Gara Neptun pana la km 0, proprietarii ne-au ghidat telefonic ( nu aveam gps-ul la noi..)
Noua ne-a placut apartamentu l- a fost curat, luminos, ingrijit, zona linistita, ne-a lasat o impresie placuta, ca de familie- ne-am simtit bine per total desi nu am stat prea mult timp (doar 2 zile ) .
Patul din dormitorul matrimonial a fost confortabil, baiatul a dormit foarte bine si lejer pe canapeaua relaxa, baia curata (parea proaspat renovata), bucatarie suficienta pentru cat am gatit - am gasit si vesela necesara ( tigaie, farfurii, pahare, etc)
Nu a fost nevoie sa folosim aerul conditionat, dar am apreciat la maxim combina frigorifica ( pentru carne, iaurturile celui mic, etc.)
thumb_down
Aprecieri negative:
De schimbat bateriile la telecomanda televizorului se chinuia putin baiatul sa schimbe posturile....
   Ioana Camelia P. din Cluj Napoca
nota: 8.7
schedule sejur: 08.07.2011 - 12.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Noi am ales garsoniera deoarece ne-am dorit multa intimitate si sa dispunem de timpul nostru cum dorim fara sa fim conditionati de orele de masa la restaurant. Conditiile de cazare au fost foarte bune, garsoniera curata, cu toate utilitatile, mai putin aer conditionat, suplinit de un ventilator.
Răspunsul unității:
Incepand din aceasta vara am montat si aer conditionat.
   W. din Baia Mare
nota: 9
schedule sejur: 23.08.2010 - 01.09.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii sunt amabili, nu te deranjeaza si iti ofera sprijin la nevoie (defectiuni, etc). Este f. aproape de km si toate sunt aproape. Este curata, luminoasa si este in zona linistita.
thumb_down
Aprecieri negative:
La baie sunt unele mici defectiuni (usa la dus nu culiseaza, Wc-ul se misca, miroase uneori canalul). Nu este foarte spatioasa, mai ales camera de zi (bucataria). Nu are din pacate aer conditionat.
CONTACT UNITATE
Raul
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,