Apartament Narciz Apartments din Neptun

Neptun, str. plopilor,bloc C200,Ap.1, nr. 2A  
​Capacitate: 10 adulți și 5 copii în 4 spații de cazare
Apartamente si garsoniere in statiunea Neptun
-Avem o gama larga de apartamente si garsoniere.
-Unitatea noastra este situata langa parcul tirolian Aventura si langa parcul de distractii.
- La 10 minute de plaja de la Steaguri si 5 minute de centrul statiunii.
-Ofera conditii de 4**** stele fiind utilate complet pentru a va asigura tot confortul
-Dotari: mobilat modern, paturi matrimoniale, tv cablu in fiecare camera, wi-fi, frigider, aragaz apa calda, aer conditionat, paturi suplimentare dar contra-cost
preturile unitatilor DE cazare variaza IN functie DE perioada dorita !!
-cazare CU regim hotelier !!
-Cazare începe la ora 12, iar predarea camerelor se face la 10 dimineata!
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check se acceptă animale
  • check teren de sport

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.