adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Ioana din Neptun

Neptun , str. Plopilor, nr. 3  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile apartamentului Ioana din Neptun


   Alexandru M. din Sinaia
nota: 10
schedule sejur: 01.08.2016 - 06.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia din apartament este impecabila, proprietar serios si care nu a deranjat pe parcursul sejurului, apartament ideal pentru doua cupluri.
   Stefan M. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 27.06.2016 - 02.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat. D.na Ionica ne-a cucerit cu atitudinea prietenoasă și disponibilitatea la orice doleanță am fi putut avea. Ne-a plăcut, sper să mai putem reveni măcar odată anul acesta.
thumb_down
Aprecieri negative:
N-am avut nimic de semnalat, ba dimpotrivă, unul dintre copiii noștri a demolat ceva la baie iar reacția proprietarilor a fost extrem de înțelegătoare. Nici măcar nu ne-a dat voie să remediem noi, a rezolvat dânsul. Jos pălăria!
   Daniel din Aiud
nota: 10
schedule sejur: 20.06.2016 - 27.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost foarte frumos cazarea a fost foarte confortabila !
   Carmen V. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 21.08.2013 - 26.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Doamna Ioana este foarte draguta nu ne-a daranjat pe durata sejurului,apartamentul este destul de primitor foarte curat si destul de confortabil.La anul o sa revenim cu siguranta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am.
   Pascal L. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Terasa
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu se poate rezerva o singura noapte..
CONTACT UNITATE
Lungu Ionica
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,