adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Criss din Murighiol 3 grade grade grade

Murighiol , str. Spitalului, nr. 14  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Criss din Murighiol


   Razvan din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 18.06.2015 - 21.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea foarte curata
-piscina intretinuta
-curte mare cu multa verdeata
   Larisa D. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 19.06.2015 - 21.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt destul de spatioase si comfortul este sporit, fiecare camera fiind dotata cu aer conditionat si televizor. Baia este moderna, cu gresie, faianta, cabina de dus. Totul a fost curat si ordonat.

Bucataria comuna este bine utilata, noi am avut toate cele necesare chiar si atunci cand pensiunea a fost ocupata aproape la capacitate maxima. De asemenea, am apreciat foarte mult sala de mese din interior, pentru ca seara nu am fi putut manca afara din cauza tantarilor.

Curtea este mare foarte frumos amenajata, cu diverse posibilitati de petrecere a timpului liber: piscina (micuta dar cocheta si bine igienizata), gratar, 2 mese in aer liber cu foisor / cort.

Am petrecut 3 zile minunate in Murighiol. Multumim doamnei Carmen pentru ospitalitate si bunavointa.
   Cristian din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 06.09.2014 - 09.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere foarte curate, acces la gratarul unitatii, foisor dragut, un catel foarte simpatic pe proprietate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este nevoie de perdea la dus (sau grija mare ca sa nu se ude totul). Ca sa nu se mai consume inutil curent (raman becuri aprinse in camera din greseala, uneori), se poate implementa un sistem pe cartele.
Răspunsul unității:
Domnule Cristian,
Fiecare camera a unitatii noastre dispune de baie cu cabina de dus iar in curte nu avem animale. Cred ca nu ati fost cazat in unitatea noastra dar va asteptam cu cea mai mare placere.
CONTACT UNITATE
Carmen Iacob
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,