adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa de vacanță Andrei din Murighiol

Murighiol , str. Portului, nr. 16  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei de vacanță Andrei din Murighiol


   Radu din Timisoara
nota: 8
schedule sejur: 11.08.2016 - 14.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cele două căsuțe desprinse parcă din povești, apropierea de lac, plimbările cu barca
thumb_down
Aprecieri negative:
Clienți gălăgioși și grobieni în foișor, oferta de pește gătit sub așteptări (este touși Delta Dunării). Recomand impunerea unor standarde de civilizație pentru clienți: nu trăim în pădure. Chiar dacă e mai ieftin decât la un hotel, nu e voie să dai peste imberbi din cauza cărora să nu te poți odihni.
   Irina I. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 15.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
D-na Cami si d-nul Nelu sunt niste oameni extraordinari;volubili,haiosi,primitori,foarte de treaba.D-nul Nelu este un domn foarte responsabil;ne-a plimbat prin delta in conditii de siguranta si este si un bun ghid si povestitor, iar d-na Cami este o foarte buna gospodina si nu numai atat.In camere este curat,la bucatarie sunt conditii de prepararea mesei cu tot ce trebuie,iar doamna face un bors de peste fantastic.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt plase de tantari la geam si ar trebui macar un ventilator in camera,daca aer conditionat nu se poate.Un alt lucru,dar pe care noi nu l-am considera minus este baia in curte,chiar daca e la comun,este curatenie.
   Buzduga C. din Brasov
nota: 9.3
schedule sejur: 30.07.2014 - 01.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
E ok raportat la zona si cerinte. Nu e pt cei sclifositi,fitzosi,vesnic nemultumiti si inervant de manelizati.am putut gati la aragaz si tine mincarea la frigider. Voi mai reveni si la anul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Trebuie rezolvata treaba cu wc-ul...e la comun.
CONTACT UNITATE
Gabriel
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,