adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa de la Munte din Moeciu

comuna Moeciu , sat Moieciu de Sus, str. Valea Popii, nr. 99  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei de la Munte din Moeciu


   Ioan N. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 14.10.2016 - 16.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele sunt niste oameni extraordinari,ne-au asigurat o sedere foarte placut.S-au asigurat ca nu ne lipseste nimic,fiind in acelasi timp foarte discreti.Cabana este foarte frumoasa,cu toate conditiile necesare,pentru oricine.Vom reveni cu cea mai mare placere.
   Cocos S. din Ialomita
nota: 9.2
schedule sejur: 10.08.2015 - 12.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte primitor,servicii promte,curatenie impecabila,camere mari ,luminoase si bine aerisite. Cu un pret minim aveti o vacanta de vis intr-un loc linistit,frumos.este asezata cam la jumatatea drumului fata de zonele care pot vizitate deci nu e foarte departe. Recomand cu mare drag si va garantez ca o sa va simtiti minunat.
Răspunsul unității:
Multumim pentru apreciere! Va asteptam sa reveniti de cate ori doriti!
   Stefan din Bucuresti
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte bine. Gazde primitoare.
Răspunsul unității:
Multumim domnul Stefan pt apreciere, va asteptam sa reveniti !
   Marius din Bucuresti
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 14.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cu toate ca nu am fost cazați. ..speram totuși ca ar fi fost foarte plăcut.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu se finalizează rezervarea...
   Ionescu C. din Brasov
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu am fost cazați
era perioada de ziua îndrãgostiților și nu au fost locuri
   Eugen D. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 15.04.2011 - 17.04.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Caldura suficienta, asigurarea intimitatii din partea gazdelor, asigurarea dotarii corespunzatoare a bucatariei.
thumb_down
Aprecieri negative:
Gratarul existent necesita inlocuirea cu altul de mai mare capacitate. Pentru perioada de vara este necesar si un foisor.
CONTACT UNITATE
Dorina Duicu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,