Apartament Gabi din Mangalia

Mangalia, str. Rozelor, nr. 43  
Nota 9.97 / 20 recenzii 10 - Excepțional !
Catalina din Brasov

Domnul Gabi a fost foarte amabil si ne-a asteptat in gara. Camera a avut tot ceea ce discutasem: aer conditionat, wifi, apa calda+ o biblioteca minunata. Aproape de plaja, dar si de Lidl si de gara.

​Capacitate: 4 adulți și 2 copii în 2 spații de cazare
Pentru a vedea foto cu celelalte apartamente da-ti click pe linkul din dreapta mangalia-cazare de sub numarul de telefon

*Inchiriez in Mangalia , 32 de apartamente de 2 sau 3 camere dar si cateva garsoniere. Apartamentele sunt dispuse in toate zonele din oras , majoritatea fiind amplasate pe stada Rozelor langa Saturn , sau langa Sanatoriul Balnear. Unele din apartamente sunt dispuse pe aceiasi scara (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check teren de sport
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Gabriel
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.