Răspunsul unității:
Dezastruos, chiar asa, de ce? Faptul ca avem puterea, din 2-3 click-uri sa demolam o mica afacere, nu înseamnă că nu putem fi obiectivi. Mărturie stau celelalte comentarii care va contrazic .Faptul ca o ușă nu se închide bine, ca un mâner a ieșit din locașul lui, sunt lucruri inerente într-o lolcație unde se perinda multi oameni, multi copii. Nu suntem muzeu! Dacă micile defecte ne sunt aduse la cunoștință , încercam sa le remediem cat mai repede posibil dar de aici și pana la dezastru e cale lunga. Ne-am văzut în fiecare zi la plaja noastră dar nu mi-ați spus nimic.Mi-ați semnalat aceste defecte în ultima zi de cazare când brusc v-ați hotărât sa plecați, deoarece copilul nu se adaptează sa doarmă bine la prânz, asa cum mi-ați spus.Normal ar fi fost sa plătiți tot sejurul de 4 zile asa cum ați rezervat,nu pe 3 zile din 4. Și ca sa ne combateți,ați inventat motive!Asa, am rămas cu 2 camere goale pentru o zi, adica 480 ron cu minus , cu un `dezastru` și cu o nota, care, dacă va doriți sa fie obiectiva, va rugam sa o susțineți cu poze. Noi vom pune poze cu scaunelul de copii, camera 3 și pătuțul, făcute cu un telefon banal pentru a se vedea `dezastrul”