adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Flux din Mamaia Nord

Mamaia Nord , soseaua D17, nr. 5 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Flux din Mamaia Nord


   Daniela G. din Bragadiru
nota: 9.8
schedule sejur: 10.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate,curatenie in camera zilnic,foarte aproape de plaja.Camere spatioase,moderne si curate.
   Daniela din Alexandria
nota: 8.3
schedule sejur: 03.08.2015 - 10.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietari extraordinari, comunicativi, prompti. Oameni deosebiti.
   Gabriel G. din Bucuresti
nota: 6
schedule sejur: 10.09.2014 - 14.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Terasa este ideala pentru a lua masa, dotata cu un gratar pe carbuni, o chiuveta si un frigider incapator
camera nr 3 este spatioasa, patul mare confortabil
baia spatioasa, cabina de dus foarte ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia in camera s-a facut strict doar in zona toaletei dar si acolo nu s-au schimbat prosoapele
izolarea fonica slaba datorata usilor de lemn presat
exista un miros neplacut in dulapuri si sub saltea (cel mai probabil de la lemnul folosit in stare umeda la confectionarea mobilei)
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Camera nu a fost dotata cu uscator de par
   Cristian F. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 29.08.2014 - 31.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Recomand aceasta locatie.Aproape de plaja.Personal amabil.Foarte curat.
   Ovidiu din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 07.08.2014 - 11.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere confortabile, cu toate dotările necesare
Personal amabil
CONTACT UNITATE
Ilie Adriana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,