adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Ando din Mamaia Nord

Mamaia Nord , str. D13, nr. 7 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Ando din Mamaia Nord


   Eduard V. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 16.09.2015 - 20.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
1. Camerele arata foarte bine, sunt curate
2. Personalul s-a comportat extrem de bine cu noi
3. In fata vilei se afla un mini market foarte util
4. Distanta pana la plaja este mica
   Claudiu B. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 22.07.2015 - 26.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja.
Camerele curate.
Acces la bucătărie utilata.
Magazin aprovizionat bine la intrare in locatie si deschis pana târziu în noapte.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cabina de duş un pic cam mica.
Nu se poate achita cu cardul.
   Alexandru A. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am sunat la Vila Ando pentru ca am avut ocazia acum cativa anii sa o vad terminata, finisata si asteptand turisti. Dornic de o revenire la Navodari m-am gandit la Ando, am sunat dar nu am avut noroc. Proprietarul a ales sa-mi propuna o alta posibila varianta de cazare, care s-a dovedit inspirata. Poate in viitor voi reusi sa ma cazez si la Vila Ando.
   Ioana C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 15.08.2013 - 26.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost perfect. Nota 20. In fata vilei este un minimarket si un stand cu jucarii, plaja aproape, restaurante aproape de vila. Terasa vilei si bucataria impecabile. Totul f curat. Oameni f cumsecade. Cu siguranta vom reveni in urmatorul concediu la mare tot acolo, la o camera la parter. Multumiri si felicitari proprietarilor si personalului pentru ceea ce au realizat. Efectiv m-am simtit ca acasa.
ps Dana, salutari de la Bucuresti, multa multa bafta in noua ta etapa;)
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici un minus. O singura sugestie as putea da proprietarilor: sa posteze si poze cu terasa si bucataria (pentru a intari cele spuse de mine la plusuri)
CONTACT UNITATE
Ohanesian Andranik
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,