adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Liliana din Mamaia Nord

Mamaia Nord , str. Mamaia Nord - D16, nr. 11 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Liliana din Mamaia Nord


   Marius din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 26.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aceasta pensiune are toate sansele sa devina un loc preferat de turisti.
Multumesc foarte mult gazdelor pt. Sprijin si amabilitate!
thumb_down
Aprecieri negative:
Cateva retusuri si dotari mai sunt necesare pt. Ca totul sa fie bine.
Răspunsul unității:
Multumim frumos!!!
   Marius din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 22.07.2016 - 25.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este buna si pensiunea este usor de gasit.
Plaja din apropiere este in regula: nu este aglomerata, se gasesc locuri de parcare, nu are localuri cu muzica la un volum care sa deranjeze, preturile sunt acceptabile, este curata, intrarea in apa este lina, este semnalizata corespunzator.
Camerele cu balcon sunt OK: aparatul de aer conditionat a facut fata la suprafata utila a camerei, aerisirea de la baie este bine dimensionata.
A fost curat.
A fost liniste.
Sunt locuri de parcare in zona adiacenta pensiunii.
Raportul calitate-pret a fost OK pt. Perioada in care am fost cazati in aceasta pensiune.
As reveni la aceasta pensiune si altadata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pacat ca nu are restaurant, macar pt. Micul dejun.
Ar fi fost utile:
- plase de insecte la usa si/sau geamul de la balcon;
- perne suplimentare in camera;
- inca un scaun atat in camera, cat si pe balcon (mai exact, cate un scaun pt. Fiecare persoana);
- o masuta mica in balcon;
- cateva reconditionari acolo unde sunt necesare.
Răspunsul unității:
Multumim frumos!!!!!!
CONTACT UNITATE
Coseru Ionut
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,