adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Gogu din Mamaia Nord

Mamaia Nord , str. B1, nr. 6 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Casa Gogu din Mamaia Nord


   Adrian din Galati
nota: 10
schedule sejur: 24.07.2017 - 29.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea gazdelor
Camera curata
Lenjerii albe impecabile
Departe de zgomotul strazii si al cluburilor
Ideala pentru familii cu copii, aproape de plaja
Foisor spatios
Curtea spatioasa cu iarba verde
Posibilitatea de a comanda mancare de la catering/pizza la vila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Suport uscator vase
Filtru cafea
Imbunatatirea flotei de vase :))
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri,vom tine seama de parerea dumneavoastra!Va asteptam cu drag si la anul!
   Oana Roxana din Firtanesti
nota: 10
schedule sejur: 16.08.2016 - 19.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie exemplară!! Gazde primitoare!! Pozele sunt conforme cu realitatea! Vom reveni cu multă plăcere!
Răspunsul unității:
Va multumim ! Va asteptam cu drag si anul viitor!
   Ioan Viorel din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 22.07.2016 - 24.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja
- oameni amabili
- camera curata
- lenjerie curata
- pat pentru copil
thumb_down
Aprecieri negative:
La bucatarie nu era apa trasa, probabil inca erau in amenajari
Răspunsul unității:
Va multumim! Da,amenajarile vor continua,apreciem sfaturile celor care ne-au trecut pragul si incercam sa aducem cat mai multe imbunatatiri pt a se simti toata lumea bine!
CONTACT UNITATE
Gogu Costel
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,