adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Leon Beach din Mamaia Nord 3 grade grade grade

Mamaia Nord , str. D13, nr. 5 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Leon Beach din Mamaia Nord


   Catalina din Iasi
nota: 8.2
schedule sejur: 07.08.2017 - 12.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja, apartament mare, piscina, personal amabil!
thumb_down
Aprecieri negative:
Praf, zgomot
   Gabriel din Bucuresti
nota: 7.5
schedule sejur: 15.07.2016 - 17.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera mare, mobilier nou, mocheta pe jos (potrivita pentru un copil de 1 an).
thumb_down
Aprecieri negative:
O mai mare atentie la curatenie (praf prin colturile camerei).
De rezolvat problemele cu scurgerea din baie.
   Adrian din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 27.06.2016 - 01.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja, mancare buna, servicii multiple, personal amabil. Una din cele mai bune posibilitati din zona. Curatirea camerei trebuie solicitata (personalului, la receptie, sau se agata de clanta cartonasul aflat in camera).
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia nu a avut ventilaltie, Condensul de la AC inunda jumatate de balcon. Se lucreaza foarte mult in zona (flex, bormasina, compresoare). Probabil mai scump decat unele locatii din BG sau GR.
   Andreea din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 18.09.2015 - 22.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte primitor,camerele frumoase,moderne,curate,aerisite si spatioase,hotelul este amplasat practic pe plaja oferind o vedere superba spre mare din balconul camerei. Piscina superba! Vom reveni cu siguranta sa profitam de piscina dar si de restaurant!
   Adina din Bucuresti
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 02.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu s a concretizat cererea deoarece nu mai aveau locuri disponibile, au raspuns foarte prompt, ca de fiecare data.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cei care servesc la restaurant ar trebui sa mai lucreze la relatia cu clientii. Altfel, restaurant cu produce si preturi rezonabile.
   Adina din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 13.06.2015 - 14.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
1.situat, la propriu, pe plaja. In zona plaja e foarte lata, intrarea in mare foarte lina, sunt sezlonguri si umbrele.
2.camerele foarte curate, cu mocheta, minibar. Suficiente spatii de depozitare atat in camera(un dulap imens) cat si in baie.
3.terasa mare cu masa si scaune, vedere la mare (frontala sau laterala), din ce mi am dat seama, din toate camerele.
4.piscina mare si una speciala de copii.
5.restaurantul cu meniu diversificat si pizza pe vatra (nu cumparata congelata!).
thumb_down
Aprecieri negative:
1.la micul dejun: sa fie mai diversificat.
2.sunt necesare uscatoare pe terasa camerei.
   Gabriel P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 31.08.2014 - 06.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele curate, mobilier nou, personalul calificat ptr igiena foarte ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar trebui reglate usile de la balcoane si usile de la dulapuri.
   Doru P. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 28.07.2014 - 02.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, restaurantul bun, preturi rezonabile
   Cornel O. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 21.07.2014 - 24.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata si spatioasa, baie curata si mare, minifrigider in camera si functional, terasa mare, tv mare cu foarte multe canale (inclusive posture pentru copii), piscine curata (apa putin cam rece pentru copii), restaurant si terasa elegante si nu in ultimul rand personalul foarte amabil si receptive (atat de la hotel cat si din restaurant)
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca o recomandare, la restaurant ar fi binevenite si niste meniuri pentru copii.
   Andrei din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 18.08.2013 - 22.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este fff buna, hotelul fiind practic pe plaja!
Plaja linistita in comparatie cu cea din centrul localitatii Mamaia! Poti pune si un prosop...
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa ventilatie in baie
Lipsa cutie de valori sau macar un sertar incuiat, existand insa posibilitatea de a fi lasate la receptie.
   Valentin din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 19.08.2013 - 22.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, design simplu si elegant, atmosfera placuta, restaurant de calitate
   Svetlana din R.moldova
nota: 9.8
schedule sejur: 30.07.2013 - 04.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasrea linga plaja.
Liniste si foarte bine pentru copii inclusiv si plaja e buna pentru copii.
Personal amabil.
CONTACT UNITATE
Pita Ionela
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,