adaugă o unitate turistică
search
date_range

Garsoniera Allegria din Mamaia Nord

Mamaia Nord , str. D4, nr. 13-15 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
​Capacitate: 2 adulți și 1 copil în 1 spațiu de cazare.
Garsoniera - Allegria Mamaia Nord - amplasata in zona exclusivista, bloc nou, lift modern, constructie 2013, dotata cu bucatarie complet utilata si mobilata, aer conditionat, frigider, cuptor cu microunde, TV, internet wi-fi, terasa, masa si fotoliu, parcare amenajata.
Situata la aproximativ 200 m de plaja El Comandante, Playa Papaya, Rapana Beach, Oneiro Resort, Leon Beach, cluburi, restaurante, autoservire si mini-market si la aproximativ 3 km distanta de cluburile Fratelli, Phoenicia Holiday Resort, Le Gaga, Crazy, Blue Beach, La Scoica, La peste, etc din statiunea Mamaia.
Camera dublă + fotoliu extensibil pentru a 3-a persoana
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check acces la bucatarie
  • check terasa

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Doinita
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,