Apartamente Primavera Residence din Mamaia Nord

Mamaia Nord, str. D21, nr. 21  
la aproximativ 7.8 km de centrul localității Mamaia
​Capacitate: 24 adulți și 7 copii în 5 spații de cazare
Primavera Residance situata in Mamaia Nord, la 5 minute de Club Fratelli Mamaia si 5 minute de Navodari (cu masina), pe partea cu marea la 5 minute de ea (pe jos); este o resedinta ce dispune spre inchiriere de 5 apartamente separate .

Apartamentul nr 1 este la etajul 2 si are 65 m patrati; este compus din living (canapea extensibila) cu balcon cu vedere la mare si bucatarie semi openspace, dormitor (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check masaj
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check scaun bebe
  • check se acceptă animale
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Mihaela
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.