adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Mira din Malaia

comuna Malaia , sat Malaia, str. DN7A, nr. km 27  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.7/10 Excepțional !
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 4).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:9
monetization_on Prețuri:9.7
location_on Localizare:9.7

Recenziile vilei Mira din Malaia


   Cristian C. din Ploiești
nota: 9.3
schedule sejur: 12.08.2017 - 15.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cadrul natural unde este amplasată vila pe malul Lotrului.
Utilarea în general și a bucătăriei în special.
Ospitalitatea gazdelor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele ceva cam mici
Camera 1 are baie proprie dar nu în cameră ci cu acces din living, cred că acest aspect ar trebui menționat pe site.
   Virginia din Brasov
nota: 9.7
schedule sejur: 24.07.2017 - 25.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea Mira are tot ceea ce ii trebuie unui turist, de la liniste, peisaj, pana la dotarile necesare . Curat, confortabil, gazda amabila si discreta, curte cu foisor, loc de servit masa in curte acoperit, wifi cu semnal bun. Drumul pana la pensiune merita, e frumos, pe de o parte padurea, pe cealalta lacul. Recomand aceasta pensiune.
   Valentina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 10.07.2017 - 16.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, amabilitate la superlativ, zona mirifica, izolare cat cuprinde pentru o deconectare totala de la stresul cotidian si multa, multa liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca nu pot locui permanent acolo
   Daniel din Constanta
nota: 9.8
schedule sejur: 20.07.2015 - 22.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarul un adevarat om. Cu toate ca am stat doar doua nopti, pot spune ca totul a fost foarte placut. Pacat ca nu pot adauga nota 10 cu +.
Rar se intalnesc astfel de oameni ospitalieri.
Cu siguranta ca voi reveni cu placere.
Recomand cu sinceritate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu pot exista
CONTACT UNITATE
Mariana Mira Stoian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,