Pensiunea Socolescu din Malaia grade grade

Malaia, sat Malaia, str. Bradet, nr. 61  
Gabriela din Bucuresti

Proprietari foarte amabili, foisorul si gratarul fac o impresie buna, la fel ca si locatia.

​Capacitate: 10 adulți în 5 spații de cazare
Pensiunea Socolescu este acreditata de Ministerul Turismului si Dezvoltari Regionale.
Pensiunea Socolescu situata pe Dn 7a Malaia in drum spre Transalpina, spre partia de ski Vidra. Pensiunea Socolescu dispune de :
- 10 locuri cazare in 5 camere cu paturi matrimoniale;
-o camera cu baie proprie;
-3 bai;
-tv cablu in fiecare camera;
-apa calda si rece permanent;
-living spatios;
-bucatarie complet utilata;
-rummy, table;
-incalzire centrala;
-foisor;
-gratar;
-parcare proprie;
Obiective turistice:
-partia de ski Vidra;
-transalpina;
-lacuri de acumulare:malaia, Bradisor, Vidra;
-manastirile:cozia, Turnu, etc;

Va asteptam cu drag.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check râu în curte
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Socolescu Stanica
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.