Casa Grigore din Mahmudia

Mahmudia, str. Trandafirilor, nr. 20  
Nota 10 / 5 recenzii 10 - Excepțional !
Daniela din Constanta

Totul este bine organizat ca turistul sa se simta bine. Am gasit mancare f. Buna, camere racoroase, bun gust, curatenie, intimitate, preturi rezonabile. Multumim gazdelor pentru vacanta speciala pe care ne-au oferit-o!

​Capacitate: 12 adulți în 6 spații de cazare
Amplasata ideal la numai 40 m de Dunare si la cateva minute de inima Deltei, casa dispune de 2 camere duble twen, o camera dubla economy si 3 camere duble,living bucatarie, baie, terasa in fata casei, dar si de o curte spatioasa pentru parcare si gratar.

Camerele sunt mobilate rustic, specific zonei, oferind un confort maxim pentru dumneavoastra. Camerele sunt dotate cu televizoare

Bucataria dispune (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check se acceptă animale
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
CONTACT UNITATE
Natasa si Grigore
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.