Pensiunea RossVillas din Lepsa

Lepsa, str. Principala  
Gheorghe din Constanta

Revin pentru a doua oară la această locație perfectă și asta datorită peisajului și condițiilor de cazare deosebite, liniștii stațiunii și amabilității personalului. Vă mulțumesc! Voi reveni cât de curând.

​Capacitate: 18 adulți în 9 spații de cazare
* Primim tichete de vacanta

Pensiunea Rossvillas si-a deschis portile in anul 2005 cu mult entuziasm si dorinta de a oferi oaspetilor sai „casa departe de casa`.

In anii care au urmat am crescut si ne-am dezvoltat incercand sa satisfacem dorintele oaspetilor care ne-au trecut pragul.

Pensiunea Rossvillas in Lepsa ,judetul Vrancea este foarte usor de gasit aflandu-se in centrul Lepsei
La numai (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check echitație
  • check fermă proprie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check schimb valutar
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Grosu Catalin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.