adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Green Eden din Lepsa 4 grade grade grade grade

Lepsa , str. Zona Schit, nr. 3  
Nota 9.3/10 Excelent !
8 recenzii
Razvan din Iasi (14.09.2017)

Camera mare, peisaj minunat, terasa superba, liniste/relaxare.

​Capacitate: 12 adulți și 2 copii în 6 spații de cazare.
Pensiunea Green Eden Lepsa va ofera cazare in 6 camere la standarde europene, cu grup sanitar propriu si terasa la fiecare camera. In pensiunea noastra relaxarea va fi totala, aici veti gasi sala de fitness, sauna, living (70 mp) , bucatarie complet dotata si utilata (45 mp), apa calda si caldura non stop asigurate de centrala pe lemne. Pensiunea este dotata cu generator de curent.
Va asteptam sa ne fiti oaspeti la Green Eden Lepsa
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check cutie de valori
  • check internet wireless
  • check râu în curte
  • check sala de fitness
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check sauna
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check seif in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Vicky Enescu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,