Complex Turistic Arpiola din Lepsa grade grade

Lepsa, str. Manastire  
Nota 9.27 / 47 recenzii 10 - Excelent !
Sandu din Braila

Tatu Sandu - Braila Sejur: 15 - 18 - XI 2018 Am petrecut cateva zile minunate la Complexul Arpiola din Lepsa la jumatatea lunii noiembrie 2018 . Gazdele sunt vranceni autentici, stiu sa intampine si sa gazduiasca oaspetii . Am fost norocosi : am avut parte de prima ninsoare din aceasta toamna si am admirat din curtea complexului peisajul de vis oferit de varfurile Tisaru Mare si Tisaru Mic , cu caciuli uriase de zapada !

​Capacitate: 10 adulți în 5 spații de cazare
Complexul este situat in zona Manastirii, sus pe un deal si este alcatuit din 5 casute, fiecare cu baie proprie si un foisor inchis de 42 mp care are rol de bucatarie si loc comun de distractie.

Fiecare casuta contine: pat dublu (180/200), televizor, frigider, baie.

Foisorul are in dotare: mese; televizor; combina audio; dvd; vesela; chiuveta; aragaz; frigider.

In incinta complexului beneficiati (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Tanasache Nicolae
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.