adaugă o unitate turistică
search
date_range

Complex Turistic Valea cu Pesti din Lacul Vidraru 4 grade grade grade grade

Lacul Vidraru , str. Transfagarasan, Km 70  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.2/10 Excelent !
33 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 33).

record_voice_over Personal:9.6
insert_emoticon Servicii:9.2
lightbulb_outline Curățenie:8.6
weekend Confort:9.4
monetization_on Prețuri:8.6
location_on Localizare:10

Recenziile complexului turistic Valea cu Pesti din Lacul Vidraru


   Georgiana din Campina
nota: 9.7
schedule sejur: 16.09.2017 - 17.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locație foarte frumoasa și multe facilitati pentru relaxare. Personal foarte amabil.
   Mihaela din Braila
nota: 9
schedule sejur: 28.07.2017 - 30.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia hotelului si peisajul!
thumb_down
Aprecieri negative:
Presiunea la apa rece!
   Elena D. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 31.05.2017 - 04.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locația
Amabilitatea personalului
Facilitatile oferite
thumb_down
Aprecieri negative:
WiFi de slaba calitate
fetele de masa din restaurant pătate si neschimbate pe parcursul celor 5 zile de sejur
   Narcis din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 27.05.2017 - 28.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie, priveliste, curatenie, eleganta.
   Dumitru din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 05.11.2016 - 06.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasamentul
thumb_down
Aprecieri negative:
Temperatura apei din piscina un pic mai ridicata.
   Constanta din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 23.09.2016 - 25.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal si servicii ireprosabile.
   Lenuta din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 23.08.2016 - 25.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea,privelistea, linistea, masa
   Florin din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 28.08.2016 - 29.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasamentul excelent, peisajul minunat, hotelul primitor
thumb_down
Aprecieri negative:
Organizarea micului dejun a fost putin defectuoasa
   Daniel din Giurgiu
nota: 9.2
schedule sejur: 23.07.2016 - 25.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Puncte tari - personalul de la receptie si curatenia din camera de hotel
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multa atentie la alimentele oferite la mic dejun si regandirea meniului si a portiilor servite
   Gabriela din Galati
nota: 5.7
schedule sejur: 17.07.2016 - 18.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am solicitat camera cu vedere la munte si lac, lucru care s-a concretizat, iar peisajul a fost mirific. Camera si baia foarte mari, cel putin in camera in care am fost cazati ( una cu pat matrimonial + canapea).
thumb_down
Aprecieri negative:
Praf pe mobila din camera, prosoape ingalbenite, racitorul nu functiona, apa de la dus se prelingea pe sub cada.
   Florian I. din Wels
nota: 9.5
schedule sejur: 04.08.2016 - 05.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil,Mîncarea iş micul dejun foarte bun.
   Marton S. din Gherla
nota: 5.7
schedule sejur: 05.08.2016 - 07.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Priveliste extraordinara care te ajuta sa treci cu vederea peste minusurile hotelulului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Foarte scump pentru facilitatile oferite. La pret de 4 stele primesti calitate de 3 stele.
Chelnerii din restaurant sunt nepoliticosi.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Bazinul de apa incazit este rece.
Camera de masaj inchisa cu cheie.
   Teodor P. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 11.07.2016 - 12.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului
Curatenia
Servirea ireprosabila la restaurant si breakfast
Calitatea excelenta a breakfast-lui si a preparatelor de la restaurant
Plasamentul exceptional al complexului
Ar mai fi, dar cred ca e suficient.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut timp sa constat
   Adelin Daniel din Focsani
nota: 9.3
schedule sejur: 01.08.2016 - 02.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie , priveliste , camera ok .
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun a fost ok , dar restul meselor sunt praf .
Nu mi a placut ce am comandat .
   Cristian Gabriel din Tg Ocna
nota: 8.7
schedule sejur: 18.07.2016 - 20.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisaj superb, servicii relativ bune, personal amabil, curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Feluri de mancare putine in meniu, paine pusa direct in cos, fara servetel, fete de masa cu pete, lenjerie neapretata, apa exagerat de calda in piscina si cu un miros suparator de clor.
   Claudia din Urziceni
nota: 9
schedule sejur: 27.07.2016 - 28.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, mobilier nou, personal foarte amabil, priveliste minunata
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniul...lasa de dorit...putine feluri de mancare si bautura si nici macar acelea nu se pot comanda pentru ca nu le aveti efectiv...s-a servit mancarea rece...
Paturile foooarte inalte...nu am inteles care este scopul...
Jacuzzi...nefunctional...
   Larisa din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 06.07.2016 - 08.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apa din piscina calda , vederea la lac din balcon superba ,mancarea restaurantului foarte buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Tinand cont de pretul camerelor...ar trebui ca activitatile de relaxare ..gen ping pong sau biliard sa fie gratis si apa din jacuzzi mai calda
   Marilena Ecaterina D. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 19.06.2016 - 21.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un personal foarte amabil , indiferent de ora sau oboseala resimțită după o zi de munca , ne-au zâmbit continuu , au fost respectuoși . Bravo si respect !
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca si sugestie as sugera difersificarea meniului in special la desert
   Cristian M. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 30.05.2016 - 02.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera cu vedere la lac a fost perfecta,curata si spatioasa.personalul m a facut surprins , cel mic a fost f rasfatat de ei.piscina f curata si apa calda. Mancarea f buna inclusiv cu roomservice. Cu siguranta vom revenii!
   Alin P. din Urziceni
nota: 9.8
schedule sejur: 02.05.2016 - 03.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un hotel pe care il recomand cu placere
   Elena Anda din Mioveni
nota: 8.5
schedule sejur: 04.01.2016 - 06.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost frumos per total: Camere frumoase, incalzite,vedere splendida,raport calitate pret bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Patul de 2persoane era cam mic:D
   Nicoleta din Bucuresti
nota: 6.2
schedule sejur: 29.08.2015 - 30.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisaj, mancare, camere spatioase, personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Lenjeria de pe pat neschimbata de la turistii anteriori (am solicitat schimbarea si s-a efectuat imediat)- fara a primi vreo compensatie, mocheta rupta in lift - aproape sa te impiedici de coltul desprins, canapele scorojite la receptie, conexiune wi-fi nefunctionala, minibarul in camera foarte sarac (2 ape la 0.5 l si 2 doze de suc la 0.33 l),preluarea comenzii la restaurant foarte lenta, fetele de masa din restaurant murdare, indepartarea firimiturilor de pe masa la micul dejun se face cu mana de catre chelner dandu-se pe jos. In opinia mea cel mai slab hotel de 4 stele din Romania la care am fost vreodata.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Wi-fi absent.
   Emil din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 04.08.2015 - 05.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost foarte amabil si saritor,am fost contactati destul de repede dupa ce am trimis cererea prin turistinfo.Hotelul este amplasat intr-o locatie superba,camera a fost comfortabila si curata desi noua ni s-a parut un pic mica.La baie cred ca erau probleme cu scurgerea pentru ca ne-am trezit cu un pic de apa pe pardoseala dupa ce am folosit dusul.Micul dejun a fost bogat,chiar aveai de unde alege, si gustos. Locatia este superba cu vedere la lac. Destul de departe de baraj,dar daca mergi cu masina ajungi repede.
   Klara H. din Tg.mures
nota: 9.8
schedule sejur: 26.08.2014 - 27.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un peisaj extraordinar de frumos. Comfort,curatenie,mancare buna si multa. Raport calitate pret bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Putina galagie din cauza jocurilor de la subsol, dar nu seara foarte tarziu.
   Liviu I. din Barlad
nota: 10
schedule sejur: 11.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Super locatie...peisaje mirifice,bucatarie ireprosabila,personal atent ,curatenie,confort,totul la superlativ si pret pe masura
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa traseelor pentru plimbare pe jos...din cauza prezentei ursilor in padurea din apropiere:))
- si pentru mine apa din piscina a fost prea calda +35 grade C.
-inexplicabil cum acolo in inima muntelui,apa de la reteaua din camera nu e potabila.
   Simona din Pitesti
nota: 6.8
schedule sejur: 29.07.2014 - 31.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari , curate, mobilier nou
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa balcon- am stat la mansarda.
   Elena din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 28.06.2014 - 29.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vedere perfecta, personal impecabil si mancare foarte buna!
   Ana P. din Braila
nota: 8.2
schedule sejur: 08.08.2013 - 14.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Multumiri d-lui Administrator (este un om deosebit), personalului de la restaurantul hotelului si personalului ce se ocupa cu curatenia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multa amabilitate personalului de la receptie, sunt primii care influienteaza impresia clientului!
   Petrica Alin din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 13.08.2013 - 15.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raportul pret-calitate este excelent iar servirea este ireprosabila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Noaptea se auzeau zgomote puternice propagate probabil prin pereti de la ceva ce parea a fi o sala de bowling (desi nu stiu daca exista in cadrul hotelului)
   Catalin T. din Craiova
nota: 7.3
schedule sejur: 15.02.2013 - 17.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Linistea
thumb_down
Aprecieri negative:
Curgea apa pe langa cada
- apa cam rece la piscina
- a fost oprit curentul de 3 ori
- imposibilitatea de a face o plimbarte pe lac cu barca
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Pai la programul de ziua indragostitilor erau trecute bomboane vin si trandafiri in camera lucru pe care nu l-am avut.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,