adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Cerbul din Lacu Rosu

Lacu Rosu , str. Paraul Oii, nr. 6  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Cerbul din Lacu Rosu


   Mirela din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 28.08.2016 - 31.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasamentul, facilitatile, amabilitatea gazdelor
thumb_down
Aprecieri negative:
A fost un pic cam frig in camera noaptea !
   Iulian S. din Mioveni
nota: 9.8
schedule sejur: 26.08.2015 - 27.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona extrem de frumoasa;
- gazdele foarte primitoare si pensiunea este extrem de bine pusa la punct din orice punct de vedere (nu lipseste nimic de acolo);
- foarte mult spatiu;
- punctele slabe amintite pot fi puncte forte pentru anumite persoane!
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa semnal telefon (orange)
- lipsa internet
   Florin A. din Galati
nota: 6
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 18.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu am fost sunat de catre proprietar pentru confirmare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am fost sunat de catre proprietar pentru confirmare.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Nicoleta din Buzau
nota: 9.2
schedule sejur: 09.08.2015 - 10.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona superba
Racoare
thumb_down
Aprecieri negative:
Semnal slab la telefon
Lipsa internet
   Constantin M. din Craiova
nota: 8.7
schedule sejur: 01.08.2015 - 02.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,liniste si discretie din partea personalului.Multumim pentru ospitalitate.
   Dan G. din Focsani
nota: 9.5
schedule sejur: 29.07.2015 - 02.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, frigider in camera , apa calda , camera spatioasa proprietari cumsecade si serviabili .
thumb_down
Aprecieri negative:
Tv-ul a functionat doar pe vreo citeva posturi , dar nu ne-am batut capul cu el
   Andreea din Iasi
nota: 6.8
schedule sejur: 22.05.2015 - 24.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie frumoasa
Capacitate mare de cazare
Foisor, balansoare, mult loc pentru gratar
Aproape de Lacu Rosu
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa semnal GSM
Scara neiluminata(ultima treapta mai mica) - o persoana s-a accidentat
Lipsa internet
Factura emisa in afara locului de cazare desi am anuntat cu o saptamana inainte, cu 2 zile inainte de sosire si in ziua sosirii tot nu am putut avea factura decat dupa ce am mers in Bicaz Chei.
   Ilinca T. din Suceava
nota: 5.7
schedule sejur: 31.08.2014 - 01.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie frumoasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele nu sunt izolate fonic, este o pensiune foarte galagioasa, pe holuri mult curent si la bucatarie mirosuri de mancare , prajeli de nu poti sa stai sa faci o cafea.Ca sa nu mai spun ca articole de igiena lipsesc , un singur prosop mic pentru 2 persoane.
Răspunsul unității:
Camerele le avem facute la standardele europene deci va pot garanta ca sunt bine izolate fonic,cat despre galagie a-ti venit in perioada cea mai aglomerata si este ceva normal tinand cont de numarul de persoane care erau pe data respectiva,iar cat tine de bucatarie fiind folosita zilnic va puteti da seama ca este miros de mancare odata ce este bucatarie! In cazul in care in camera lipsec cate un articol de igiena,problema se semnalizeaza la personal ,ne cerem scuze de asta problema,dar fiind cea mai grea si aglomerata perioada se poate intampla la orice unitate e cazare sa se comita aceasta greseala si ne cerem scuze ! Ne pare foare rau pentru cele intamplate si speram ca pe viitor sa nu se mai intample !
   Adrian Sorin din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 12.08.2014 - 18.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii foarte bune de relaxare pt parinti si de joaca pt copii.Personalul si proprietarii foarte amabili si receptivi la orice cerere.Am sa revin cu placere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Iasi din Iasi
nota: 9.7
schedule sejur: 23.06.2013 - 24.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul, servicii, curatenie, confort de exceptie, merita sa incercati
CONTACT UNITATE
Dandu Ilenuta, Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,