adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Iasicon din Lacu Rosu 3 grade grade grade

Lacu Rosu , str. Suhard, nr. vila  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.7/10 Foarte bine
15 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 15).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:8.5
lightbulb_outline Curățenie:8.3
weekend Confort:8.3
monetization_on Prețuri:7.5
location_on Localizare:9.8

Recenziile hotelului Iasicon din Lacu Rosu


   Horatiu S. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 08.09.2017 - 10.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie exemplara, personal amabil, preturi imbatabile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Necesar suplimentare personal bucatarie atunci cand sunt grupuri.
   Madalin N din Galati
nota: 10
schedule sejur: 17.07.2017 - 18.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Tot, locatie superba , absolut tot !
thumb_down
Aprecieri negative:
Fara lucruri negative de semnalat.
   Viviiana din Brasov
nota: 7.8
schedule sejur: 24.06.2017 - 25.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia excelenta,personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am sunat la receptie pentru confirmare dar nu se raspunde ,intra ton de apel si direct ocupat.Am reusit printr- o minune sa vorbesc cu ei la telefon.
Pe langa rezervarea prin Turist Info am mai solicitat o camera (telefonic)care era vizibil diferita de cea rezervata pe site,nu avea fotolii,scaun s-a adus la cerere,un televizor mic pus pe o masuta .
   Alexandra din Iasi
nota: 7
schedule sejur: 23.09.2016 - 26.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Primitori ,curatenie in camera
thumb_down
Aprecieri negative:
In baie era un miros inchis de cand am ajuns(de canal)
Nu mi s -a parut ok ca doamna care face curatenie sa lase hartia igienica la usa,pe jos (mai bine se lasa in baie de rezerva)
Era foarte frig in camera cand am ajuns (la10 dimineata)au dat drumul abia la 6 seara
   Ciprian din Bacau
nota: 8.7
schedule sejur: 27.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionare,priveliste,liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Drum acces greu, un usor miros de mucegai in camera.
   Catalin D. din Ipotesti
nota: 10
schedule sejur: 14.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Seriozitate
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem minusuri
   Razvan H. din Brasov
nota: 8.3
schedule sejur: 03.06.2016 - 04.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul f primitor
thumb_down
Aprecieri negative:
Hotelul era gol,singura camera ocupata era de catre noi si a durat foarte mult (vreo 20 de min) pana sa vina apa calda.
   Catalin din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 22.04.2016 - 24.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste.
Personal amabil si vesel.
Curat.
   Mihai D. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 01.08.2015 - 03.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este foarte frumos , curatenie deosebita, personalul foarte amabil . Mincarea de la restaurant . Ciorba Radauteana este deosebita . La fel si pastravul ...O locatie care nu trebuie ratata
Pacat de cei care improasca cu noroi , sunt o rusine
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Daniela din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 25.07.2015 - 26.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera este mobilata si utilata frumos, receptionera o persoana foarte amabila, atenta si cu simtul umorului. La fel si domisoarele de la restaurant.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera fara balcon, cu vederea laterala spre terasa unde se fac renovari. In camere praful nesters de o saptamina, avind in vedere ca puteai scrie cu degetul pe tablia patului.
Pentru ca nu puteam dormi asa am sters eu... Praf in dulap, pe masuta, pe tabliile patului, pe aplice inadmisibil pentru categoria hotelului.
   Larisa din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 01.05.2015 - 03.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost foarte multumiti de hotelul Iasicon, am avut parte de liniste, curatenie, mancare buna, un personal foarte amabil si o priveliste minunata.
Deschizi geamul si auzi doar susurul raului.
Vom reveni cu placere.
   Daniel B. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 08.11.2014 - 09.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
De la fereastra camerei ne-am putut incanta ochii cu un - peisaj extraordinar.
- Personalul a fost foarte amabil si discret.
- Camerele arata exact ca in pozele postate pe site.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem nimic de reprosat acestei unitati.
   Cosmina din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Doar priveliștea
thumb_down
Aprecieri negative:
Am rezervat o camera dubla cu pat suplimentar cu 3 saptamani înainte de a ajunge acolo, am revenit cu telefon si cu 1 săptămâna înainte dar si cu 1 zi înainte, fiind asigurata ca totul este in regula. Am ajuns la destinatie cu la ora 15 dupa un drum foarte lung, dar din pacate ne au zis ca au doar 1 camera twin in care vor încerca sa puna un pat suplimentar....bineînțeles ca nefiind loc in camera au inceput sa dea dun colt in colt afland printre altele ca așteaptă un grup de feancezi.Am plecat cu un gust amar, spunandu i doamnei ca voi lasa o părere pe site.ul dvs. , găsind cazare in zona multtt mai bine.
   Monika din Blingen
nota: 10
schedule sejur: 07.08.2012 - 08.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-a placut linistea si aerul curat de munte. Personalul, foarte saritor si atent cu turistii.
   Gratiela-doina V. din Iasi
nota: 9.2
schedule sejur: 28.05.2011 - 29.05.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mult respect pt client si nevoile sale, ospitalitate, mincare buna, curatenie, bun gust si caldura din partea gazdelor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumul de acces din statiune trebuie nivelat si acoperit mai bine cu piatra pt a fi accesibil oricarui tip de masina, un indicator mult mai vizibil (din ambele sensuri) pt a sti cum sa ajungi la hotel, de la strada principala.
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,