adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Ina Holiday din Jupiter

Jupiter , str. Aldea, nr. 40  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Ina Holiday din Jupiter


   Lucia G. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 20.08.2017 - 25.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o locatie decenta,curata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am de sesizat nici in minus.
   Lucia G. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 21.08.2016 - 26.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am revenit si anul acesta in aceasta locatie si nu ne-a parut rau.Ne-am simtit foarte bine, este curat,liniste,te simti ca acasa.Felicitari gazdelor si sigur ne vom revedea si la anul,
   Lucia G. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 23.08.2015 - 28.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este un loc perfect pentru cei care vor, desi sunt la mare,sa se odihneasca .Curtea este mare,gradina este frumos aranjata,camerele sunt spatioase si curate.
   Tatiana din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 10.08.2015 - 15.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, gazda primitoare si foarte amabila, atmosfera placuta
thumb_down
Aprecieri negative:
Baie mica, fara cabina dus/cada
   Marius George din Timisoara
nota: 8.5
schedule sejur: 06.08.2014 - 14.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera arata bine, proprietarii foarte amabili.Zona linistita.
   Ionut din Pitesti
nota: 8.3
schedule sejur: 07.08.2013 - 12.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste, aer curat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Trebuia o masa exterioara pentru fiecare camera (si nu una la doua camere), ar trebui sa fie ceva mai solide.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri si mai ales pentru sugestii. Pentru ca ne respectam clientii, anul acesta pe langa renovarile efectuate la pensiune am achizitionat si masute cu scuane pliabile. Va dorim un sejur placut.
CONTACT UNITATE
Viorel Vasile
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,