Casa Maria din Jupiter grade grade

Jupiter, str. Aldea, nr. 38-40  
Nota 10 / 3 recenzii 10 - Excepțional !
Alina din Bucuresti

Am avut placerea sa gasim o gradina minunata, liniste, ciripit de pasarele si cantatul greierilor, curatenie iar gazdele foarte amabile si primitoare. Fiecare camera are amenajat afara propria masa cu bancute asa ca poti manca linistit sau iti poti bea cafeau dimineata dar exista si un foisor spatios unde poti gati ceva rapid sau poti servi masa in grup mai mare.Drumul pana la plaja dureaza cam 10 minute si se face prin padure iar pentru noi a fost o bucurie sa simtim racoarea si mirosul copacilor dupa o zi de stat la plaja.

​Capacitate: 10 adulți și 5 copii în 5 spații de cazare
Casa Maria – Casa dumneavoastra de pe litoral. Complexul privat Casa Maria este construit intr-o zona linistita, in satul de vacanta “zodiac”, aproape de mare si de padure, perfect pentru familiile cu copii. Va asteapta 7 camere mobilate , cu pat matrimonial , baie proprie, racitor, Tv cablu și internet.
Fiecare cameră au intrarea din curte ,prevăzută cu terasă. Camerele sunt dotate la intrare (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check terasă
  • check transport auto

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
CONTACT UNITATE
Maria Iliuta
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.