adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hostel Senator din Iasi

Iasi , bd-ul Poitiers, nr. 120  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hostelului Senator din Iasi


   Ovidiu din Fantanele
nota: 9.7
schedule sejur: 29.11.2013 - 30.11.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul, serviciile, camera, totul a fost ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia ar trebui sa fie un pic mai mare
   Andrei M. din Vaslui
nota: 10
schedule sejur: 20.07.2013 - 21.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul e pozitionat la bulevard, semicentral ( 2 km de Palas Mall sau Gara ).Personal tanar si dinamic, confortul camerei este foarte bun ( lcd si baie cu dus ).Curatenie deplina, totul e ca nou.Pretul este unul pe placul meu.
Răspunsul unității:
Multumim de review domnule si ne bucuram ca am reusit sa va oferim sederea pe placul dumneavoastra . Va mai asteptam cu drag .
   Adrian Nicolae din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 06.11.2012 - 08.11.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta fata de punctele de interes ale sederii la Iasi.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multa atentie in privinta curatarii paharelor si a prosoapelor.
Răspunsul unității:
Multumim de review . Vom tine cont de observatia dumneavoastra . Va mai asteptam cu drag .
   Dragos din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 25.10.2012 - 26.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie , liniste , apa calda si internet , priveliste superba ( camera 5 . Ne-am simtit ca acasa . Prosoapele erau in sifonier nu in baie cum ar fi normal .
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcare neincapatoare .
Răspunsul unității:
Multumim de review . Va mai asteptam cu drag .
CONTACT UNITATE
Receptie Nonstop Dragos
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,