adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Muntele Alb din Horezu 3 grade grade grade

Horezu , Horezu, Varful Lui Roman, Piscul Lui Tig, nr. 80  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.2/10 Excelent !
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 4).

record_voice_over Personal:9
insert_emoticon Servicii:9.3
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:9.3
monetization_on Prețuri:8.7
location_on Localizare:9.3
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici

Recenziile pensiunii Muntele Alb din Horezu


   Laura C. din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 13.08.2017 - 17.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O unitate de cazare exceptionala. Totul este extrem de curat, iar bucataria este echipata foarte bogat. Zona este foarte izolata si linistita. Cabanierii Ina si Mitica au fost extrem de prezenti (prin ajutorul oferit cu tot dragul) si, in acelasi timp, destul de discreti, astfel incat am avut parte de toata linistea si confortul.
   Adrian din Pitesti
nota: 9.3
schedule sejur: 04.08.2017 - 06.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona superba , liniste pe platou la 1555 m altitudine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ultimii 13 km pana la pensiune trebuie intinsa piatra , pe anumite portiuni se merge foarte greu , trebuie masina cu garda inalta.
   Dan din Craiova
nota: 8.3
schedule sejur: 17.09.2016 - 18.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, curatenie. Pozitionarea pensinii ofera o panorama interesanta asupra zonei.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este necesara amenajarea terasei.
   Mariana O. din Rm.valcea
nota: 7.3
schedule sejur: 27.08.2015 - 30.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal calificat,amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Probleme la sistemul de canalizare(aerisire coloane defectuoasa).
Consultarea unui instalator autorizat.
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,