adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Sarmis Cristal din Hateg 3 grade grade grade

Hateg , str. Progresului, nr. 57  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Sarmis Cristal din Hateg


   Claudiu Ionut din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 02.08.2017 - 03.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Parcare in curtea interioara
- personal amabil
- mancare foarte buna
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Ionut din Slanic Prahova
nota: 8.3
schedule sejur: 05.07.2017 - 07.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie eleganta, confortabila si linistita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   George din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 23.08.2016 - 26.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, mancare buna, preturi ok
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Maria Elena din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 24.08.2016 - 26.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, mobilier si dotari ok.
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Gheorghe din Suceava
nota: 10
schedule sejur: 29.05.2016 - 30.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost foarte bine. Este o zona linistita, personalul atent, mancarea foarte buna(in special gulas-ul).recomand la toti cei interesati de cazare in hateg sa se delecteze la aceasta pensiune
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Alexandru C. din Slatina-olt
nota: 9.2
schedule sejur: 26.08.2015 - 27.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil si serviabil, curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniul la restaurant este un pic cam piperat.
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Daniel C. din Braila
nota: 8.8
schedule sejur: 07.08.2015 - 09.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,personal amabil,mincare buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un aer conditionat in camera...a fost cald.
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   ELENA VALENTINA din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 26.07.2015 - 28.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost contactați rapid din momentul in care am solicitat cazarea;
Amabilitatea intregului personal;
Curățenia făcută ca la carte;
Mancarea buna, servirea nu a durat mai mult de 15 minute(in funcție de ce se comanda);
O pensiune unde am avut parte de liniște si confort.
Mulțumim întregii echipe Sarmis Cristal!
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Janeta din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 22.05.2015 - 23.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie exemplara, camere dotate f bine, mancare foarte buna, preturile bune. Personalul foarte amabil si profesionist. Liniste si aer curat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am.
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Maria O. din Eforie Sud
nota: 10
schedule sejur: 17.05.2015 - 18.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pentru a nu plictisi, am sa ma rezum doar la notare!
A fost o locatie aleasa nu intamplator, ci dupa ce am studiat ofertele celorlalte pensiuni din zona atat pe siteuri de specialitate cat si la fata locului, timpul permitandu-mi asta!
Multumim intregului personal pt ceea ce au oferit, pt. Zambetul lor nelipsit si nu in ultimul rand, pt amabilitate!
thumb_down
Aprecieri negative:
Ori nu sunt, ori nu le-am descoperit eu!!
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Ionut din Braila
nota: 9
schedule sejur: 27.11.2014 - 02.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pe durata sejurului, am avut parte de liniste, mancare foarte buna si confort in camera. Multumim atat personalului cat si patronului. Cu siguranta vom reveni
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Camelia din Cluj
nota: 7.7
schedule sejur: 02.11.2014 - 03.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bine, cald, curat!
thumb_down
Aprecieri negative:
Pe viitor ar fi un plus sa schimbati pernele!
Nu au fost deloc confortabile!
   Stefan din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 09.10.2014 - 10.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii de cazare excelente, camere curate, personal foarte atent si amabil, propietarul pensiunii in permanenta printre turisti, mancarea excelenta si preturi ok.
M-am simtit bine si cu siguranta o sa mai revin!
Recomand tuturor!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am semnalat neplaceri
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Chivu-bitai M. din Braila
nota: 9
schedule sejur: 11.09.2014 - 12.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune ce se ridica la nivelul celor 3 stele .
-Personal amabil si comunicativ .
-Zona linistita .
-Mancare foarte buna .
thumb_down
Aprecieri negative:
Rog propietarii pensiunii sa inlocuiasca neaparat pernele din camera 6 sau poate chiar din toate camerele . Acelea nu sunt perne , sunt niste carpe invelite in fete de perna . Le poate schimba si cu perne de la mazinele 3,8 ca si acelea sunt mult mai bune , decat cele ce erau in pensiune . Perna intrun dormitor trebuie sa fie inalta si destul de voluminoasa pentru un somn bun . La asa un pretentios si elegant mobilier , pernele ``inexistente`` nu se incadrau cu intreg confortul .
- in camera de baie mai este necesar o polita sau dulapior in plus , o singura polita de sub oglinda nu este suficienta pentru 2 persoane .
Răspunsul unității:
Va multumim pentru recenzia dumneavoastra, o sa luam masuri in privinta celor scrise de dumneavoastra.
Va mai asteptam cu drag!
   Gabriela din Comarnic
nota: 8.8
schedule sejur: 11.07.2014 - 12.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort, curatenie ,amabilitate,mancare buna ,raport pret calitate excelent
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Lucian D. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 11.09.2013 - 12.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare in conditii foarte bune, mancare f buna, deservire buna: nimic de reprosat
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Irinel Adriana B. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 01.08.2012 - 02.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal placut si calificat, atmosfera foarte buna, serviciul impecabil, informatii turistice pertinente.
Răspunsul unității:
Va multumim frumos si va mai asteptam.
CONTACT UNITATE
Pensiunea Sarmis Cristal
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,