adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Mihai din Hateg

Hateg , str. 1 Mai, nr. 4  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Mihai din Hateg


   Madalina T. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 04.07.2017 - 06.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, oameni calzi
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am ce Adauga
Răspunsul unității:
Multumim.Va asteptam cu drag.
   Elena din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 25.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raspunsul rapid la solicitarea de cazare. Din nefericire nu am mai ajund in zona, in acest an.
   Cristian din Tulcea
nota: 10
schedule sejur: 30.06.2016 - 02.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie ireproșabilă, ospitalitatea gazdelor te fac sa te simți ca acasă chiar dacă locația este doar un popas intre excursiile din împrejurimi.
   Alexandru din Tunari
nota: 5
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Arata frumos amenajat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am facut solicitare de cazare online...nu m.a contactat nimeni...

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Vasile din Constanta
nota: 9.2
schedule sejur: 03.08.2015 - 08.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am petrecut cu un grup de prieteni vacanta in Tara Hategului si am stat la aceasta pensiune foarte frumoasa care ne-a oferit tot ce aveam nevoie:camere curate,verdeata,piscina si conditii ideale de relaxare.gazdele au fost foarte discrete si ne-au oferit informatii pretioase despre traseele pe care am vrut sa le parcurgem.
thumb_down
Aprecieri negative:
Recomandam o mai mare diversivitate a veselei de la bucatarie
   Marin N. din Constanta
nota: 9.7
schedule sejur: 09.08.2015 - 15.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curătenie, gazde primitoare, conditii foarte bune..personalul ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu.
   Raluca din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 11.07.2015 - 18.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare.Ne-au furnizat informatii asupra obiectivelor de vizitat.
Camera, baie, bucatarie curate dotate cu cele necesare.
Fiica mea s-a bucurat din plin de existenta piscinei.
Asi reveni oricind cu mare placere
thumb_down
Aprecieri negative:
Eventual un cuier pt prosoape in baie
   Florentina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 21.06.2015 - 22.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele au fost foarte primitoare si discrete, camerele spatioase si foarte curate, gradina este amenajata foarte frumos cu foisor, loc de joaca si piscina.
Ne-am simtit foarte bine( pacat ca am stat doar o singura noapte)cu siguranta vom reveni in aceasta locatie pentru un sejur mai lung.
   Cristian din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 09.06.2015 - 10.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie impecabila,gazde minunate,atmosfera super frumoasa,poiztionare buna in apropiere de centre turistice
   Alin din Pitesti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 19.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Desi nu au fost locuri disponibile, trebuie sa remarc faptul ca am primit un raspuns prompt la solicitarea de rezervare.
CONTACT UNITATE
Lucian
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,