adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Indra din Gura Humorului

Gura Humorului , str. Bulevardul Bucovina, nr. 84  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.6/10 Excepțional !
3 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 3).

record_voice_over Personal:9.7
insert_emoticon Servicii:9.7
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:9.7
monetization_on Prețuri:9.7
location_on Localizare:9

Recenziile pensiunii Indra din Gura Humorului


   Anca Floriana din Iași
nota: 10
schedule sejur: 07.08.2017 - 12.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea Indra este situată în imediata apropiere a Centrului Comercial Penny Market. Până în centru se fac 5 minute pe jos și până la Parcul de distracție Ariniș sunt aproximativ 15 minute de mers pe jos.
Clădirea dinspre stradă îmbină stilul rustic cu cel modern, e renovată și elegantă, ne-am bucurat de balconul încăpător. Dincolo de o grădină superbă, umbroasă, cu numeroase flori, molizi impunători, cu spațiu suficient pentru grătar și mese separate de rânduri de flori, a fost ridicată o clădire nouă, tot cu două etaje, camerele fiind spațioase, aerisite și elegante.
Curățenie absolută și grijă din partea personalului de a o menține.
Un alt atu este și parcarea mare din spatele pensiunii.
Am fost încântați de amabilitatea, căldura și discreția dnei Maria, care ne-a oferit răspunsuri la orice nelămurire și sugestii privind obiectivele turistice și locurile de distracție din zonă.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am întâmpinat deloc neplăceri. Bucătăria pusă la dispoziția oaspeților e poate puțin mai mică decât ne-am fi așteptat și cred că ar trebui un număr mai mare de căni și ibrice de cafea.
Răspunsul unității:
Va multumesc pt feedback.
   Diana T. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 26.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost pus bine la punct.
   Gheorghe M. din Alexandria
nota: 8.7
schedule sejur: 07.07.2016 - 10.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Caldura cu care am fost primiti/
CONTACT UNITATE
Manoila Maria
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,