adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Simeria din Gura Humorului 3 grade grade grade

Gura Humorului , str. Mihail Kogalniceanu, nr. 2  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile hotelului Simeria din Gura Humorului


   Emilia din Bucuresti
nota: 7.3
schedule sejur: 29.12.2015 - 02.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil.
Camera spatioasa si curata.
Micul dejun si cina bogate si gustoase.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut apa calda 2 seri la rand din cauza ca boilerul din hotel nu putea asigura temperatura optima pentru capacitatea maxima a hotelului. Am semnalat aceasta nemultumire administratorului, care ne-a explicat cauza si a fost de acord sa ne schimbe camera la solicitarea noastra, insa nici aceasta nu avea apa calda.
Caldura in camera nu era suficienta pentru temperaturile scazute de afara (-10 grade C) .
Wi-fi nu functiona pe telefon/tableta.
Dulapul din holul camerei avea usile culisante defecte.
   Lazar din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 19.07.2015 - 25.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie excelenta;prosoaoe,lenjerie schimbate la 3 zile;camera 18 excelenta.O sa revin cu mare placere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Frigider in locul racitorului.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,