Aprecieri negative:
Am rezervat o camera tripla, dar cand am ajuns ni s-a spus ca s-a stricat ceva la dus si nu este disponibila. Am primit o camera dubla cu pat pliant cu cadru metalic pentru copil. Ulterior am aflat ca acelasi pat era si in camera tripla, in loc de un pat de normal de o persoana adulta. Atentie daca sunteti 3 adulti si rezervati camera tripla, ca nu veti putea dormi in patul acela mic.
Restaurantul este deschis doar daca sunt mai multe camere ocupate. Pentru 2-3 camere proprietara nu o cheama pe bucatareasa, pe motiv ca nu ii renteaza. Turistii sunt redirectionati catre alte pensiuni pentru a servi masa daca doresc mancare gatita si nu minuturi.
Nu are POS, deci nu se poate plati cu cardul.
La baie: zona de dus este deschisa, fara cabina de dus sau perdea. In afara de suportul de prosoape nu mai este alt suport sa poti agata ceva. Gelul de dus si hartia igienica au fost puse cu zgarcenie la inceput, a trebuit sa cerem chiar daca am stat 2 nopti.
Usa de la baie scartaia, la fel si usa de la intrare in camera. In plus, usa de la intrare nu statea inchisa decat daca o incuiam cu cheia. Asta m-a deranjat si pentru ca am fost cu un copil de 4 ani si cu un bebelus, care trebuiau sa doarma in liniste.
Proprietara nu a fost deloc amabila, as putea spune ca a fost chiar obraznica, incercand mereu sa arunce vina asupra clientilor, in loc sa fie deschisa la feedback, chiar si negativ. Un exemplu: mi-a zis ca ea a lasat sala de mese deschisa dupa ora 22:00 pentru noi, dar eu ce i-am oferit ei? Alt exemplu: in prima zi i-am zis ca vreau o supa pentru copil pentru ziua urmatoare. A zis ca da, o sa faca. Dar a doua zi a zis ca nu are cine sa imi gateasca, ca ea trebuie sa plece. Si a plecat dupa micul dejun si s-a mai intors seara. Nu a lasat pe nimeni acolo, in caz ca am fi avut nevoie de ceva.
In ultima zi, in urma reprosurilor legate de lipsa mancarii gatite la pranz, a fost chemata bucatareasa sa gateasca o supa. Atat ca, intentionat sau nu, a fost cea mai sarata supa mancata vreodata, 4 adulti nu am putut sa o mancam. Cand i-am zis asta, raspunsul intepat a fost ca ei nu i se pare decat putin acrisoara si ca oricum era din partea casei. Comanda de mancare am dat-o cu o zi inainte, dintr-un asa-zis meniu (2 foi printate, patate), cu restrictie la garnitura, sa nu fie la cuptor, ca nu porneste cuptorul pentru 4 portii !
Stiu ca am nimerit intr-o perioada mai delicata, intre Craciun si Revelion, dar ar fi fost corect sa fiu anuntata ca nu se poate servi masa si ca proprietara urma sa lipseasca o zi. Alti proprietari de pensiuni au ales sa inchida pensiunea in acea perioada, pentru ca stiau ca nu se pot ocupa de turisti. Daca doamna de la Creasta de Vis a lacomit la 2 camere, ar fi trebuit sa ofere servicii de calitate, indiferent de perioada si de numarul de camere ocupate.
Oricum, pensiunea si serviciile de acolo nu se mai ridica la 4*, cel mult la 3 margarete. Pacat de banii dati, de timpul pierdut acolo si de starea de iritare cu care am plecat.