adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Gura Plaiului din Fundata

comuna Fundata , sat Fundata, str. Poduri, nr. 125 (la aprox. 16.1 km de centrul loc. Bran)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 10/10 Excepțional !
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 4).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10
Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Gura Plaiului din Fundata


   Gabriel D. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 09.06.2017 - 11.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Absolut tot, peisaj superb, liniste, gazda deosebita
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost gasite minusuri. Nu au fost identificate probleme , nimic de reprosat
   Marius din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 03.06.2017 - 05.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul superb , cazarea foarte buna , camere spatioase , curate , locul de joaca pentru copii , curtea mare .
   Florina A. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 10.03.2017 - 12.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am gasit la "Casa Gura Plaiului din Fundata" exact ce ne doream: liniste si pozitie excelenta, fiind exact langa Complex Cheile Gradistei Fundata! Camerele sunt spatioase, luminoase, curate si calduroase - iarna era inca in toi acolo! Iar mobilierul din lemn masiv te fac sa te simti cu adevarat la munte! Exista si o bucatarie echipata cu cele necesare pentru cei care doresc sa gateasca, dar si un living spatios, cu terasa ce da spre curtea pensiunii.
Cu siguranta vom mai reveni!
Multumim frumos gazdelor pentru grija fata de oaspeti si pentru amabilitate!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem de raportat nici un minus sau nemultumire!
   Daniela S. din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 23.09.2016 - 25.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea gazdelor.Din pacate, din cauza unor probleme personale nu am mai putut merge desi facusem rezervarea. Am fost impresionata de faptul ca gazdele nu s-au suparat desi am anulat rezervarea in ultima clipa. Multumesc!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost.
CONTACT UNITATE
Fam. Basia
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,