adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Daiana din Frasin

Frasin , str. Obreja, nr. 290 (la aprox. 7.0 km de centrul loc. Gura Humorului)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Daiana din Frasin


   Simion Alin din Cluj Napoca
nota: 9.7
schedule sejur: 01.05.2014 - 03.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este excelent retrasa de la trafic, dar bine pozitionata fata de punctele de interes (manastiri). Am fost intampinati cu zambetul pe buze, pe tot parcursul sejurului personalul s-a interesat daca totul este in regula (temperatura in camera, curatenie, odihna, etc). Personal agreabil.
   Costel din Galati
nota: 9.8
schedule sejur: 23.12.2013 - 27.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda amabila,personal atent,mancarea excelenta, multe surprize placute si multa distractie pentru copii.
   Claudiu N. din Constanta
nota: 9.8
schedule sejur: 23.12.2013 - 27.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
AM fost placuti impresionati de calitatea serviciilor ,de calitatea produselor culinare si a tuturor celorlalte. bun gust si voie buna ,amabilitate si grija fata de toate....mai mult decat ne asteptam....ne fac cinste asemenea locatii si asemenea administratori. `jos palaria !` SI multumiri...
thumb_down
Aprecieri negative:
Debitul apei ,la mansarda ,cateodata mai mic, dar suficient sa faci o baie...
   Liliana M. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 28.08.2013 - 04.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
1.Personalul unitatii a fost deosebit de amabil.In fiecare dimineata, eram intampinati, de un zambet si o vorba frumoasa.
2.In ziua, in care am ajuns si ne-am cazat, in camera, am fost primiti, cu sentimentul, ca esti, in vizita la cineva drag, pe care nu l-ai vazut, de ceva timp.
Pe toata durata sejurului, camera a fost curata, asternutul a fost schimbat la timp, caldura a fost perfecta, apa calda-toata ziua.
3.La capitolul servicii,putem spune, ca am fost `rasfatati`,deoarece, ni s-a oferit, tot ceea ce am cerut.
Administratorul, impreuna cu intreg personalul, au fost mereu alaturi de noi, sa nu ne lipseasca ceva.
4.Raportul pret/calitate l-am considerat perfect, mai cu seama ca in anii precedenti, am mai fost in zona si locatiile unde am fost, au avut si minusuri.
Cu siguranta, aici ne vom intoarce, pentru ca este o locatie perfecta pentru incarcarea `bateriilor`.
5.Curatenia si mirosurile placute, care te imbiau pe holurile pensiunii si in sala de mese,ne-au impresionat placut, mai cu seama, ca era curat, indiferent de ora, la care eram pe acolo.
6.Distantele, fata de punctele turisrice, sunt perfecte.
Poate este putin ciudat, ca am dat nota maxima la toate intrebarile, dar sigur, oricine ar fi fost in locul nostru, cu aceeasi ospitalitate oferita, din partea gazdelor, ar fi avut aceleasi raspunsuri.
Este pensiunea, care ne-a oferit ospitalitate si caldura familiala.

Cu stima,
Liliana Marin
   Beatrice C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 04.05.2013 - 08.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am ramas impresionati de amabilitatea gazdei d-na Mariana, serviciile de cazare au fost impecabile amenajarile au fost facute cu mult bun gust, curtea foarte mare cu loc de joaca amenajat pentru copii. Mancarea a fost foarte buna, din belsug cu produse traditionale de Paste si cea a impresionat cel mai tare demonstratia de incondeiere a oualelor. Multumim pentru zilele minunate petrecute pe plaiuri bucovinene.
   Cristian M. din Medgidia
nota: 10
schedule sejur: 13.04.2012 - 17.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut ca este o zona linistita, ferita de circulatia auto, este foarte aproape de cel putin 3 locatii turistice. Mi-a mai placut programul pe care l-au facut proprietarii mai ales cu focul de tabara, mielul la protap, muzica cu care sejurul s-a incheiat intr-un mod placut.
   Anca - Diana Z. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 22.04.2011 - 25.04.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate, servicii prompte, mancare excelenta, variata, bio, bine preparata, usor de ajuns la obiective turistice, confort. Daca vreti sa mergeti in natura, sa mancati mancare naturala si romaneasca, sa uitati de zbuciumul zilnic, mergeti la Daiana
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt indicatoare de la strada principala ( Frasin ) pana la pensiune ceea ce face accesul putin dificil.
CONTACT UNITATE
Mariana Ianovici
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,