adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Bulevard din Fagaras

Fagaras , str. Bulevardul Unirii, nr. 1 A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile hotelului Bulevard din Fagaras


   Florina Irina din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 17.07.2015 - 19.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, cameră spațioasă, balcon, poziționare centrală a hotelului (foarte aproape de Cetatea Făgărașului), mâncare bună la restaurantul hotelului.
thumb_down
Aprecieri negative:
N hotel se organizează nunți și alte evenimente, iar din cauza zgomotului puternic nu am putut dormi, deși sejurul nostru avea ca scop odihna și relaxarea. A trebuit să cărăm bagajele până la etajul doi fiindcă nu există lift...
De asemenea,hotelul percepe o taxă de 25% din pretul camerei dacă depășești ora 12 în ziua plecării. Având tren la ora 16, am achitat și această taxă. După două nopți petrecute în hotel și mesele luate tot acolo, poate că ar trebui să fie fidelizați cumva clienții pentru a reveni și cu alte ocazii.
   Petre din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 20.03.2015 - 22.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte dragut, conditiile de cazare excelente, mancarea foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumurile in oras si inprejurimi nu au mai vazut asfalt nou dinainte de `revolutia`din 1989. Nu incercati sa va deplasati cu masina prin localitatile Soarj, Rodbav, Viscri, Dacia, Halmeag, etc. Riscati sa va rupeti masina in doua. Viscri, un sat amarut uitat de vreme. Ce l-a atras acolo pe printul Charles nu pot sa inteleg. Poate gropile din asfalt sau drumul pietruit pana acolo.
   Danut M. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 03.07.2014 - 04.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat. Ingrijit. Comportament onorabil. Liniste. Acces rapid spre toate obiectivele (directiile).
thumb_down
Aprecieri negative:
1.Poate TV-ul cu ecran mai mare.
2.Verificarea cartelelor de acces.
   Mihaela U. din Amsterdam
nota: 8.3
schedule sejur: 28.06.2011 - 05.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
E bine de amintit ca si restaurantul hotelului este foarte bun. Mancare buna si personal foarte atent cu clientii
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi bine ca si in weekend sa fie mereu cineva care sa aiba grija de camere
CONTACT UNITATE
Borcoman Ioana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,