Pensiunea Steaua Dunarii din Eselnita

Eselnita, str. Dunarii, nr. 1016  
Nota 9.5 / 6 recenzii 10 - Excepțional !
Grosu din Bucuresti

Foarte frumoasa pozitia Pensiunii. Patronul amabil. Dar este inadmissibil insa ca doua fatuci tinere si nepoliticoase sa faca curatenie in camere si apoi sa serveascs la Masa, complet nepregatite pentru pozitia unui chelner. A adus intai mancarea si apoi tacamurile, sarea piperul, Pestele prajit a fost adus rece la masa,. L-a luat si l-a incalzit in cuptorul cu microunde, a rezultat ceva care nu Mai semana cu pestele, cu o crusta tare. A durat 5-7 minute pentru a desface o sticla cu vin ( am cerut Feteasca regala si ni s-a adus Riesling. Am acceptat . .A folosit un tirbuson cu care a reusit dupa minute in sir sa scoata jumatate din dop , cealalta jumatate impingand-o in sticla si s-a scuzat viata copila ca mai mult nu a putut. Complet neprofesional !

​Capacitate: 49 adulți și 7 copii în 23 spații de cazare
Incepand DIN 15 martie 2019 acceptam SI tichete DE vacanta IN electronic(CARD). Primim tichete sodexo, edenred SI UP romania.

Puteti achita cu tichete de vacanta toate serviciile prestate de unitatea noastra,inclusiv agrement nautic.

VA asteptam CU drag !

Facilități unitate:

  • check bar
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check jacuzzi
  • check parcare
  • check piscină
  • check râu în curte
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check scaun bebe
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living
CONTACT UNITATE
Oniga Doru
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.