adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea La Ponton din Eselnita 3 grade grade grade

Eselnita , str. Dunarii, nr. 1016A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii La Ponton din Eselnita


   Daniel din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 17.08.2016 - 19.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea chiar pe malul Dunării, peisajul, confortul, curăţenia, dotările.
thumb_down
Aprecieri negative:
Oferta săracă a meniului, au fost situaţii când au lipsit unele feluri de mâncare trecute în meniu şi a trebuit să ne mulţumim cu ce aveau prin bucătărie.
   Gheorghe V. din Asociatia Feroviarilor Din Romania
nota: 9.5
schedule sejur: 06.05.2016 - 08.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Toate serviciile foarte bune
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost
   Cristian P. din Ploiesti
nota: 8.2
schedule sejur: 17.08.2015 - 22.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare foarte buna, cu o panorama excelenta.
Conditii bune si pentru plaja, la piscina; conditii si pentru pescari pasionati.
Personal foarte amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unor meniuri de pe lista de meniuri prezentata.
   Marcela din Sibiu
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 02.09.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Cazarea nu s-a croncretizat pentru ca nu erau locuri libere. De la pensiune nu a sunat nimeni si nici nu a trimis mesaj. Dupa ce doua zile am tot sunat la telefonul indicat pe site pana la urma a raspuns un domn foarte plictisit si mi-a spus ca nu au locuri.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Stefan din Brasov
nota: 7.8
schedule sejur: 22.08.2015 - 24.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie in camere, astenuturi curate, fara urme de uzura.
Camerele au vedere la Dunare.
Preturile sunt conforme cu cele afisate pe siteul turistinfo.ro
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul unitatii este redus, ceea ce are repercursiuni in timpii de asteptare a servirii micului dejun/cinei.
Personalul unitatii nu debordeaza de amabilitate. Dimpotriva. Ca si turist te fac sa te simti recunoscator ca te-au primit, nu invers.
Dupa ora 21.00 servesc doar de la bar sub pretextul ca au spalat vesela.
Nu se raspunde la telefon decat dupa indelungi insistente.
NU se confirma cazarea, desi cererea a fost facuta prin intermediul turistinfo.ro
Telefonic se confirma rezervarea unei camere la un anumit pret (120), la plecare turistul afla ca a fost cazat intr-o camera mai scumpa (160), alta decat cea pentru care i s-a confirmat rezervarea. Din pacate, in lipsa unei confirmari scrise privind rezervarea, nimic nu poate fi dovedit.


Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.

Nota TURIST INFO: Prețurile sunt listate de catre hotelier, nu de catre portal. Nu acceptați să plătiți un alt tarif față de cel afișat pe site. Renunțați la rezervare dacă hotelierul solicită un alt preț și alegeți o altă unitate de cazare.
   Roxana din Cluj-napoca
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 19.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am fost contactat de personalul unitatii pentru confirmare sau infirmare rezervare
   Carmen din Bucuresti
nota: 6
schedule sejur: 01.05.2015 - 03.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie superba , toata zona este fff frumoasa .
Camera dubla superioara este foarte comoda , bine utilata , se pot caza fara probleme 4 persoane . Terasa cu masuta si scaune perfecta pentru seri de reaxare cu priveliste perfecta .
thumb_down
Aprecieri negative:
Din pacate patronii trebuie sa-si schimbe atitudinea : nu le fac un favor turistilor care sunt cazati . Atitudinea este total antiturism . Situatia este salvata de personalul pensiunii care este foarte amabil .
Minus si la curatenie care lasa de dorit : praf ; panze de paianjen dupa perdele .
   Pascu C. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 14.04.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am fost contactata de nimeni
   Gabriel din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 07.07.2014 - 08.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Asezare excelenta, bucatarie foarte buna
thumb_down
Aprecieri negative:
In general imi plac oamenii zambitori..daca acestia ofera si servicii banii se pot inmulti.
   Mihai - Cristian din Ploiesti
nota: 8.5
schedule sejur: 09.06.2014 - 10.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Privelistea spre cazane
-micul dejun inclus in pret
thumb_down
Aprecieri negative:
Finisajele din baie
   Bogdan G. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 02.08.2013 - 08.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un amplasament nemaipomenit, vedere catre Cazanele Mici din orice camera, mancare foarte proaspata, personal si patronat de nota 20. Multumim frumos pentru un sejur nemaipomenit. Vom reveni la dvs.
   Angela din Slatina
nota: 9.3
schedule sejur: 06.08.2013 - 08.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este bine amplasata, gazdele sunt foarte primitoare .
thumb_down
Aprecieri negative:
Cred ca nu prea se gaseste peste in Dunare iar somnul din saramura , este uneori inlocuit, poate cu chefal?
   Bogdan din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 28.07.2013 - 03.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie de vis, cu vedere directa catre cazanele mici din orice camera, mancarea intotdeauna proaspata, foarte buna si multa. Multumim patronilor si personalului pentru un sejur extraordinar. Vom reveni cu siguranta.
   Alexandru M. din Craiova
nota: 5.5
schedule sejur: 14.09.2012 - 18.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul si amplasarea pensiunii sunt deosebite.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia in camere lasa de dorit.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Nu este normal sa se primeasca grupuri care organizeaza actiuni gen "team building" decat in cazul in care respectivul grup inchiriaza intreaga unitate!
Am considerat acest fapt o lipsa de respect pentru ceilalti clienti! Venisem acolo patru zile cu intreaga familie ca sa putem sta de vorba linistiti si ca sa ne odihnim!
Ori, la masa de seara am fost obligati sa ascultam prelegerea instructorului grupului privind tehnicile de vanzare, iar duminica de dimineata am fost treziti de un grup de oameni maturi care trebuiau sa faca niste plute "din ce se gaseste" cu o voie buna de cercetasi adolescenti!
Pe TURIST INFO este afisat ca pensiunea este "o oaza de liniste"...
   Sebastian R. din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 10.08.2012 - 12.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte ospitalier, camerele au balcon mare, preparatele din restaurant foarte bune.
thumb_down
Aprecieri negative:
Era bine daca aveau frigider in fiecare camera.
   Bogdan din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 13.04.2012 - 16.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea a fost foarte buna si ieftina, zona foarte frumoasa, personalul foarte amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pernele - nu puteai dormi pe ele. La o prima vedere curatenia parea ok, dar parchetul nu era sters, am folosit servetele care s-au innegrit, am gasit si fire de par pe jos si pe mocheta si au o problema cu ridicarea gunoiului.
   Jozsef K. din Cluj
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 14.04.2012
thumb_down
Aprecieri negative:
Am contactat pensiunea prin e-mail cu 2 saptamani inaintea cazarii. Dupa o saptamana i-am sunat telefonic deoarece in acest interval nu s-au obosit sa ne raspunda. La telefon am vorbit cu patroana locatiei care ne-a confirmat verbal rezervarea unui apartament de 4 persoane contra sumei de 140 roni pe zi. In ziua cazarii am mai sunat o data pentru a fi siguri. Aceeasi patroana ne-a comunicat ca apartamentul nu mai e disponibil dar ne pune la dispozitie 2 camere la 120 lei bucata. Cand i-am amintit ca apartamentul ar fi fost 140 iar 2 camere sunt 240, cu un ton putin iritat ne-a raspuns ca ea nu ne poate da 2 camere la pret de apartament si citez: "Daca nu va comvine va puteti caza si altundeva".... ceea ce am si facut.
Răspunsul unității:
Doar pentru clarificari( si pentru buna dumneavoastra informare)
1. este adevarat ca apartamentul nu mai era disponibil - un client si-a prelungit sederea
2. vi s-au oferit 2 camere la 200 Ron ( fara mic dejun inclus) - confort 3 stele .240 Ron era cu mic dejun inclus pentru 4 persoane - 2 camere .Daca adaugati la 140 Ron ( pretul initial al apartamentului) si micul dejun pentru 2 persoane se ajungea la 190 Ron.Ca sa fim corecti dumneavoastra ati dorit la 140 Ron apartamentul cu mic dejun pentru 4 persoane
Dar sigur dumneavoastra va faceti mai bine calculele si ne pare rau pentru incurcatura
   Mihai M. din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 29.03.2012 - 01.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, primitoare;
- o pozitionare buna vis-a-vis de obiectivele turistice din zona;
- o vedere panoramica buna atat din camera cat si de pe terasa;
- raportul pret/calitate mi se pare ok la aceasta valoare, peste aceasta suma ar trebui bine argumentat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun care este inclus in pretul cazarii, cam slab calitativ/cantitativ si prea putine produse in componenta ( este doar o parere);
- ca sugestie: o atitudine un pic mai relaxata, pozitiva a proprietarilor.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri si recomandari .Pretul actual este de 120 Ron /camera /mic dejun inclus
Micul dejun sigur ca poate fi imbunatatit, am fi dorit sa incercati si preparatele din restaurant si la cina si la pranz ( poate alta data)!
   Marius C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 15.09.2011 - 18.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea arata bine, este decenta si cu destula liniste.
- Este un loc unde te poti odihni.
- Nu am fost deranjati de muzica sau de alti vizitatori.
- Proprietarii si personalul sunt demni de incredere si au o atitudine primitoare.
- Toate camerele au vedere la Dunare.
- Arhitectura constructiei este placuta.
- Locatia este convenabila pentru a face excursii in imprejurimi.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa piscinei;
- nu este amenajata o intrare comoda in apa Dunarii pentru baie;
- apa din jurul pensiunii nu era curatata;
- terasa suspendata ar trebui amenajata cu mai multe scari de acces.
   I. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 01.08.2010 - 06.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pe scurt, este deosebit la Eselnita. O zona absolut superba. Cazarea la Ponton, ft ok, mancarea ft buna, camerele mari si confortabile. Plimbarea la Cazane, 6 km pana la Orsova, 16 km pana la Drobeta, cam atat si pana la Baile Herculane.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui mini-frigider.
   S. din Targoviste
nota: 9
schedule sejur: 28.06.2010 - 04.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In general am fost foarte multumiti. Liniste, personal foarte comunicativ, copiii s-au simtit in siguranta si au avut spatiu de joaca. Ne-a intampinat o camera foarte curata si amabilitatea doamnei Maria. Felicitari pentru tot!
thumb_down
Aprecieri negative:
Indraznesc sa fac o singura mentiune. Pentru noi care am stat o saptamana, ma asteptam ca sa fie golit cosul de la baie si schimbata lenjeria macar o data. Atat. Am spus asta doar ca sugestie nicidecum ca repros.
   S. din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 26.06.2010 - 27.06.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, ok. Camerele confortabile. Raportul calitate-pret, in regula. Zona e superba, dar asta e mana naturii:)). Una peste alta, e ok. Am mai fost si inainte de aceasta vizita si sper ca vom mai reveni!
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul e binevoitor, in general. Ospatarii sunt foarte amabili si zambitori(sau i-am prins noi intr-o zi buna), dar portiile se miscoreaza de la o vizita la alta:).
   C. din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 11.06.2010 - 13.06.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere ok, aer cdt (functional! ), mancare foarte buna, curatenie, personal extraordinar.
thumb_down
Aprecieri negative:
Patroana pensiunii. . . Un om, cu niste rabufniri nejustificate si greu de suportat. Doar angajatii(de bun simt si bine intentionati)reusesc sa compenseze atitudinea dovedind o proasta educatie a doamnei.
CONTACT UNITATE
Maria Lulea
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,